Gå til innhold

Kjøpe veske for 6500kr uten kvittering.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg denne LV veska kjempe mye, dama mener hun vil gi meg fulle opplysninger om seg selv fordi hun ikke har kvittering og at nummeret kan verifiseres så hun nekter å gå ned i pris.
er denne verdt 6500kr med tanke på at den kommer uten kvittering. Er den verdt den prisen? 
hun mener hun kjøpte den i Paris så kvittering uansett ikke vil være til nytte

5ED380A7-C904-4EEA-BA86-B07EC951DE86.jpeg

CE20B37A-A8A6-4A5C-B7CD-015CD48AD67A.jpeg

4F1B92CC-F8CA-41F1-B695-BD464407D4EA.jpeg

8D6AD816-B83B-47E4-BC1C-3191DE936D57.jpeg

Anonymkode: da7fe...6fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg denne LV veska kjempe mye, dama mener hun vil gi meg fulle opplysninger om seg selv fordi hun ikke har kvittering og at nummeret kan verifiseres så hun nekter å gå ned i pris.
er denne verdt 6500kr med tanke på at den kommer uten kvittering. Er den verdt den prisen? 

Nei, en veske vil aldri være verdt 6500.

Anonymkode: dafae...602

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri kjøpt uten kvittering, og det at den er kjøpt i Paris og at kvittering ikke har noe å si da er bare tull. Jeg kjøpte min første LV veske i 2009, og de kvitteringene er mulig å oppdrive elektronisk fortsatt, når man handler hos LV «registrerer» man seg

Anonymkode: bb37e...859

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun betalt den med kort kan hun få ut kvittering at den er kjøpt i Paris har intet å si i forhold til den internasjonale garantien

Anonymkode: 589a9...56e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg heller smak for 6000,- og bruk de siste 500 på en fin veske.

Anonymkode: f4611...954

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en veske vil aldri være verdt 6500.

Anonymkode: dafae...602

Jo det kan de

Jeg har retro vesker som er verdt langt mer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har solgt flere 'dyre' vesker på Finn. Er dårlig til å ta vare på kvitteringer. Har man en god rating på Finn, og man ser at det er god kvalitet ville jeg godtatt uten kvittering (prisen må være mye under full pris, men ikke billigsalg, da hadde jeg mistenkt fake.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Humas skrev:

Jeg har solgt flere 'dyre' vesker på Finn. Er dårlig til å ta vare på kvitteringer. Har man en god rating på Finn, og man ser at det er god kvalitet ville jeg godtatt uten kvittering (prisen må være mye under full pris, men ikke billigsalg, da hadde jeg mistenkt fake.

Men da faller også eventuelle garantier bort. 

Og ts, kommer ikke slike vesker med verifiserings papirer? 

Anonymkode: f8e95...774

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det mange som har brent seg på, TS! Ville fått hjelp av noen som har peiling før jeg i det hele tatt vurderte å legge så mye penger i en potensielt falsk veske

Anonymkode: 2a4c8...63d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det mange som har brent seg på, TS! Ville fått hjelp av noen som har peiling før jeg i det hele tatt vurderte å legge så mye penger i en potensielt falsk veske

Hun sier hun skal gi meg henens fulle opplysninger. Og at jeg kan gå til lv butikk og verifisere det. Kan jeg stole på henne

Skrevet

Er ikke dette veldig logo-flash? Må finnes finere vesker til maks 2k.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, norw skrev:

Den er ekstremt harry ja.

Anonymkode: f4611...954

• Liker 35
Skrevet

Eller tyvegods.. kjøper aldri noe uten kvittering.

• Liker 9
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan de.

Jeg har retro vesker som er verdt langt mer.

Ja og nei. En gjenstand er verdt så mye folk gidder å gi. At vesker/maleri/kunst er så dyrt er fordi folk er villig til å kjøpe dem.

At noen velger å kjøpe en veske til flere tusen er bare idiotisk.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Drit nå i hva dere synes om vesken. TS lurer på om hun kan stole på selger eller ikke. Dersom du og selger kan gå sammen til en LV butikk ville jeg gått med på avtalen, ellers er det utrolig mange som sier de rette tingene selv om det er løgn.

• Liker 23
Skrevet
3 minutter siden, norw skrev:

Finnes fine vesker i all slags prisklasser så selv om denne vesken ikke er noe for meg design messig så skjønner jeg at den kan være en innertier for andre.

En annen ting er at enkelte penere vesker øker i pris med tiden noe du ikke vil oppleve med en såkalt billigveske

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Drit nå i hva dere synes om vesken. TS lurer på om hun kan stole på selger eller ikke. Dersom du og selger kan gå sammen til en LV butikk ville jeg gått med på avtalen, ellers er det utrolig mange som sier de rette tingene selv om det er løgn.

Hun sier hun skal gi meg henens fulle opplysninger. Og at jeg kan gå til lv butikk og verifisere det. Kan jeg stole på henne

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, abc123detvardet skrev:

Ja og nei. En gjenstand er verdt så mye folk gidder å gi. At vesker/maleri/kunst er så dyrt er fordi folk er villig til å kjøpe dem.

At noen velger å kjøpe en veske til flere tusen er bare idiotisk.

Mine er arvestykker så har ikke betalt noe for dem men de er taksert og forsikret.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun sier hun skal gi meg henens fulle opplysninger. Og at jeg kan gå til lv butikk og verifisere det. Kan jeg stole på henne

Nei. Ikke dersom hun ikke blir med deg 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men etter å ha tatt en titt på bildene dine sitter jeg igjen med en mistanke om at vesken er fake. Google how to spot a fake LV x eller noe og undersøk grundig før du kjøper. Kopier er ofte veldig gjennomførte, men som de sier "the devil is in the details".

Anonymkode: b1069...522

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...