Gå til innhold

Treningsøvelse som er veldig deilig å utføre....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rompeløft hvor jeg løfter begge beina opp i været og kniper rompa sammen, øvelsen utføres liggende på magen over en treningsvalg. Opplevde en gang å få orgasme, heldigvis hjemme. Men jeg har gjort øvelsen i studio før, men det er så deilig at jeg begynner å puste ekstra tungt og klynke. Flere som opplever at enkelte øvelser er utrolig deilig å utføre? 

Anonymkode: 57b98...35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da snakker vi om coregasm, jeg har lest endel om dette fenomenet. Og det er lett å få det til hvis du først har klart det... da kan du jo prøve å krysse bena hardt sammen, og gjøre roterende hoftebevegelser og knipeøvelser samtidig. Jeg bruker denne ofte sammen med trening av pc-muskel, legger jeg en tennisball eller en sammenrullet hånduk mellom ballene og anus kan jeg komme uten å berøre penisen. Da er det jo den indre usynlige delen av penisen som får presset seg, da får jeg kraftige orgasmer... Har også lest om de som henger trusa på en krok og lar kroppstyngden presse trusa mot klitten (Wedgie)... Alle sånne øvelser der du blir utmattet er lettere for å få orgasme av, Når man først kjenner at orgasmen kommer blir det mye pesing ja, men jeg gir meg aldri før jeg er i mål... Det er iallefall god trening og bonusen blir jo en orgasme😊

Det hjelper stort om du fantaserer samtidig da, eller så kan man jo jukse litt med litt berøring underveis for å få frem kåtheten i starten...

Skrevet

Jeg opplever lignende når jeg gjør den øvelsen. Prøver å ikke gjøre den fordi det er så frustrerende.

AnonymBruker
Skrevet

Mente liggende over treningsball.  Ts

Anonymkode: 57b98...35e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...