Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok botox i nedre øyelokk for nesten 5 mnd siden og bivirkningen er der ennå. Var aldri noe positiv virkning. Noen som vet hvor lenge sånt kan sitte? Det ble satt i huden. 

Anonymkode: c5bb7...587

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal vel ikke sitte mer enn 6 måneder, men i begynnelsen går virkningen gradvis ut etter 3 måneder. Men det var et rart område å ta, trodde man skulle være veldig forsiktig med å ta der (flere klinikker tar ikke der pga risky område). Hva var issuet ditt som fikk deg til å ta det området? 😊

Anonymkode: 31d19...57f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man tar vel ikke botox i nedre øyelokk? Hvis du mener under øynene er vel dette fillers? 

Anonymkode: a6e69...141

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bivirkning? 

Anonymkode: 053ac...773

AnonymBruker
Skrevet

Det ble/er fremdeles masse vann, mye bedre nå, men så helt forferdelig ut. Nei, det var en lege som satt det. Jeg ville ha i linjene ved kinnet, men han bare satt i vei i nedre øyelokk. Skremte meg Ihvertf vekk fra botox

Anonymkode: d4152...51f

AnonymBruker
Skrevet
På 3.5.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Man tar vel ikke botox i nedre øyelokk? Hvis du mener under øynene er vel dette fillers? 

Anonymkode: a6e69...141

Nei, har jo hørt at de holder seg vekk fra det pga at det kan bli vannannsamlingen. Jeg ble kjemperynkete under øynene

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har jo hørt at de holder seg vekk fra det pga at det kan bli vannannsamlingen. Jeg ble kjemperynkete under øynene

😮Ble rynkene permanente?

Du må klage det inn. 

Anonymkode: a9c5c...8b2

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😮Ble rynkene permanente?

Du må klage det inn. 

Anonymkode: a9c5c...8b2

Nei, heldigvis de er borte, men det er fremdeles vann under øynene. Men hvis det tar ca 6 mnd å få bort håper jeg det er iver om 1 mnd

Anonymkode: 8f7e1...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...