Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

Har fått et lite problem..jeg skal bestille en fornarinabukse på nettet, men er usikker på hvilken str jeg trenger. Bruker til vanlig str 36 eller 28 tommer. Hvordan er Fornarina attitude i str?? bør jeg gå opp en str eller ned en str eller???Noen som kan hjelpe :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Synes størrelsene i fornarina varierer skikkelig. For strech-bukser må jeg gå ned en størrelse, mens jeg må opp en størrelse hvis det ikke er strech.. Ville definitivt prøvd buksene før du bestiller.

(Ikke at noen fornarina bukser passer meg. 28 er for stort, mens 27 er for lite...)

Skrevet

Nå husker jeg ikke om Attitude er stretch eller ei, men når det gjelder ikke-strechbukser hos Fornania vier de seg utrolig mye ut! Derfor kan det faktisk være lurt å kjøpe en størrelse for liten. Jeg har Fresh, og kjøpte den i str. 25 selv om jeg ikke fikk igjen knappen, men nå har jeg derimot viet den ut, og den begynner faktisk å bli hakket for stor. :roll:

Når det gjelder strechbukser står jeg på min vanlige størrelse.

Hva med å prøve buksa først, eller andre strechbukser fra Fornarina for å se hvordan de er?

Gjest Gjest
Skrevet

Sist jeg skulle ha bukse (eller, ikke sist, men nest-nest sist) så prøvde jeg helt seriøst ALLE jeansene på Bik Bok på Sandvika Storsenter... INGEN passet... Prøvde alt fra Fornarina til Lee og alt det andre de har der. Så ikke kjøp en så dyr bukse uprøvd!

Forøvrig endte jeg opp på JC, kjøpte Levis der, den brukes ikke lenger... Ser helt teit ut og er kort... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...