Gå til innhold

Skal DU trene i helgen??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvilken treningsform??

Jeg skal ta en kort joggetur paa lordag, og en tur paa golfbanen paa sondag :P

Er fremdeles motivert :wink: -haaper det varer!!

Hva med dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal som vanlig gå en tur før frokost, og en gå en lengre tur utpå dagen.

Er vel ikke trening akkurat da, men en leer på skrotten i hvert fall.....

Skrevet

I dag har jeg skaut rundt hodet, vasker hus og klær, og tar kanskje en tur rundt vannet i ettermiddag/kveld sammen med min kjære.

Jeg tror jeg skal gjøre litt styrketrening lørdag, hvis kjærsten vil være med da. Være sammen med ham er det viktigste.

Og så skal jeg kjøre time selv på søndag og håper at mange kommer til meg for å trene hoppe.gif

Skrevet

Jeg skal trene bakkeintervall og naturlig intervall i helgen!...

Dvs gå i bakker og gå/løpe i lysløypa som går litt opp og ned... :wink:

Skrevet

Tenkte å lure med kjæresten min ikveld til å trene styrke (er sååå kjedelig å trene styrke alene) og imorgen blir det aerobic før jeg drar på hytta.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte jeg skulle trene litt utholdenhetstrening med kjæresten i senga, jeg......!

Med litt oppvarming først, så vil jeg nok tro at formen er kjempefin på mandagen.....!!!!! :wink:

Skrevet

Ja, jeg skal på sykkeltur lørdag eller søndag. Alene eller sammen med resten av familien (dvs. mann og ett barn i sykkelvogn). Skal sykle en runde på 3,5 mil, tror jeg.

Skrevet

Jeg skal sitte på rompa hele helgen og jobbe foran pc, eneste treningen jeg får er når jeg skal på butikken. :blunke:

Skrevet

Tjaaa... i kveld/natt/grytidlig morgen i morgen skal vi ut og inn med krepsetegner, samt at vi skal vasse rundt i fjæra å lyse kreps... blir sikkert litt trening utav det...

Søndag skal jeg (forhåpentligvis) på dansetrening i tre timer.

ellers blir det en helg kun til nytelse, go mat, venner og mannfolket.

Skrevet

Her skal det trenes vet dere :wink: Jeg skal på SATS på lørdag og sykle på søndag (med sambo). Sprekt par vi!

Skrevet

Jeg skal trene på helsestudio i morgen og kanskje ta meg en joggetur på søndag. :)

Skrevet

Neppe!! Jobber til kl 16 idag. Deretter er det rett hjem og dusje og skifte før vi drar i 35 årsdag. I morra har jeg tenkt å sove ut rusen før jeg går på jobb. :ler:

Skrevet

Skulle på stranda i dag jeg da...... :briller: I dag var det hett, sommeren begynner å komme! På stranda kan jeg gjøre alt, gå i timesvis (strandkanten er lang), jogge (som jeg hater ellers) eller bare sitte å glo.

Men så ble ikke det noe av da, får satse på at det blir i morra da. Det eneste jeg har trimma i dag er lommeboka og litt kokkekunster (har faktisk laga ordentlig middag i dag...)

Skrevet

Helgen er til for å slappe av og kose oss. selvfølgelig...hvis man koser seg når man trener...

Jeg trener i hver dag i ukedagene,og tar meg fri fra trening i helgene.

God trening!! :D

Skrevet
Og hvilken treningsform??

Jeg skal ta en kort joggetur paa lordag, og en tur paa golfbanen paa sondag :P  

Er fremdeles motivert :wink:  -haaper det varer!!

Hva med dere??

Jeg trente i helgen :) Magen kjennes veldig ut som den har fått skikkelig juling også :)

Jeg trente magen og rygg i helgen jeg .Og etterpå var jeg veldig stolt over meg selv , ettersom jeg virkelig kjente at jeg hadde jobba skikkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...