Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på intervju for ca en uke siden, for en lærerjobb. Har vært i noe kontakt med de i etterkant på tlf og sms, fordi de ikke fikk tak i referansene mine. Virker som at de ønsker å holde tråden med meg. Nå fikk de endelig tak i en av referansene, og jeg fikk tilbakemelding om at det var en veldig god referanse, og at de vil ta en avgjørelse i morgen. 
Dette er et årsvikariat. 

Så er det sånn at jeg ble plutselig oppringt ang et intervju på en annen skole, som er i morgen. Dette er snakk om fast stilling. Jeg vil jo heller ha det om jeg får tilbud. 

Hvis jeg får tilbud på jobb 1 i morgen, så vil jeg spørre om betenkningstid. Men hvor lang betenkningstid kan jeg regne med å få? Hva har dere erfaringer med?

Har lest om noen som takker ja til første jobb, for deretter å si opp hvis de får tilbud et bedre sted. Men føler det er litt dårlig stil...?

Anonymkode: 48a19...192

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt om betenkningstid, det er jo bare å si det som det er, at du har vært på intervju om fast stilling. 

Og så sier du på intervjuet at du har et annet tilbud, så det hadde vært fint med rask tilbakemelding. 

Jeg tenker at det er ryddig og realt. 

(Hilsen lærer)

Anonymkode: a0011...a7a

Skrevet

Akseptfrist kan være inntil et par uker.  Det er jo andre som står i kø bak deg om du er rangert som nummer en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...