aline Skrevet 23. juni 2005 #21 Del Skrevet 23. juni 2005 er fornøyd med høyden min jeg, er 173-174 alt ettersom hvem som måler... men synes både høye jenter og lave jenter er flotte, holdningen har alt å si uansett høyde. (tenker da på kroppsholdning, altså rett rygg, skuldre bakover, inn med magen etc) luter du så er det ikke lekkert verken den ene eller den andre høyden, og det er skrekkelig mange unge jenter som luter!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juni 2005 #22 Del Skrevet 23. juni 2005 Er 176 - og skulle gjerne hatt minst 5 cm til ... synes det er flott med høyde .. og dessuten får man så mye bedre oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. juni 2005 #23 Del Skrevet 23. juni 2005 Dere som kunne tenkte dere å vært litt høyere kan få noen cm av meg. Jeg er 180, kunne tenkt meg heller rundt 175. Bryr meg ikke såå mye om høyden nå, men da jeg var yngre plaget det med en del.. .. Ja takk .. bare send noen cm min vei du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. juni 2005 #24 Del Skrevet 23. juni 2005 er ca 169 cm og er fornøyd med høgden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. juni 2005 #25 Del Skrevet 23. juni 2005 Er 176 - og skulle gjerne hatt minst 5 cm til ... synes det er flott med høyde .. og dessuten får man så mye bedre oversikt. Ja, altså..Det er jo litt praktisk også, jeg rekker ned til bakken, og det er jo det viktigste Selv om det blåser litt på toppen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest porselen Skrevet 23. juni 2005 #26 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 163 og skulle mer enn gjerne hatt 5 cm til, av praktiske årsaker. Jeg tar imot noen cm fra de som har noe til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #27 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 1, 73, tror jeg. Ville gjerne vært 1, 75... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 23. juni 2005 #28 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 174, og ville gjerne vært litt lavere, kanskje 165. Jeg synes det er penest å være liten og nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 23. juni 2005 #29 Del Skrevet 23. juni 2005 Skulle gjerne vært høyere. Er bare 153, og rekker ikke opp til noe. Alt må legges opp, og jeg ser aldri noe på konsert. På byen får jeg albuer i ansiktet hele tiden, og det blir lett til at folk prater over hodet på meg isteden for å bøye seg ned så jeg kan høre hva de sier. Mannen min er 185, og jeg kan aldri stå og kysse ham på munnen, eller danse kinn mot kinn. Skulle gjerne vært 165. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 23. juni 2005 #30 Del Skrevet 23. juni 2005 Albuer i ansiktet? Huff da... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #31 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 169 cm og er fornøyd med det. Det er som Aline sier, holdning har alt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemonster Skrevet 23. juni 2005 #32 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 1.63. Synes det er ganske så greit jeg. Buksene er litt lange, det er det eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 23. juni 2005 #33 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 1.83 og det er helt perfekt til meg :-) Ser at noen her mener jeg er "for høy" :-( Jaja, er jo vant til det da, at enkelte syns jeg er for høy. Som om det er noe man velger? Men - hadde jeg fått velge - så hadde jeg vært 1.83. Jeg er høy og flott og rett i ryggen, og bruker gjerne høye hæler (sånn 5-7 cm). Da jeg var yngre ønsket jeg meg å være liten og nett. Ikke nå lenger, selv om jeg syns små nette jenter er vakkert. Det er vel fordeler med alle høyder? Jeg ser godt på konsert, men syns for godt på dansegulvet. Jeg er høy nok til å danse kinn mot kinn med en på 2 meter, men gjennomsnittshøyden på menn i Norge er lavere enn min høyde. Jeg sliter med å finne lange nok bukser, men får alltid korte nok skjørt Jeg rekker det øverste i skapet selv, men passer ikke i en corolla for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #34 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 1.60, før ble jeg mobbet for å være så liten, men nå kunne jeg ikke brydd meg mindre egentlig, synes det er greit å være så lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juni 2005 #35 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 1.68 og har aldri ønsket å være høyere. Synes faktisk ikke høye jenter er særlig pent, men det er nå bare min personlige mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. juni 2005 #36 Del Skrevet 23. juni 2005 er 172 jeg, og syns den høyden er helt kurrant... ser det jeg trenger å se, og rekker dit jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 23. juni 2005 #37 Del Skrevet 23. juni 2005 Eg er 176 og vil ikkje vere høgare enn det. Kunne godt vore 4-5 cm lavare, men det er no berre sånn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 23. juni 2005 #38 Del Skrevet 23. juni 2005 Hva synes du er for høyt da sexy cat? Jeg synes ikke det er noe fint når jenter passerer 180 ihvertfall.... Syns heller ikke det er fint når en person passerer 178-180 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. juni 2005 #39 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er 1.68 og har aldri ønsket å være høyere. Synes faktisk ikke høye jenter er særlig pent' date= men det er nå bare min personlige mening. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 23. juni 2005 #40 Del Skrevet 23. juni 2005 EG syntes det er KJEMPEFLOTT med høge jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå