Gå til innhold

Ønsker dere at dere var høyere enn dere er?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

hei jenter. Jeg lurer på om hvor mange av dere som skulle ønske dere var høyere enn dere er? Jeg ønsket det selv en stund, da jeg var sammen med en på nesten 190, men nå er jeg egentlig fornøyd med høyden min. Jeg er ca 168-169 cm høy. Jeg har inntrykk av at de fleste venninnene mine er høyere enn meg, og det er litt dumt, men det finnes jo høye hæler heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Sexy*Cat*

Nei. Det skulle jeg ikke ønske.

jeg syns ikke det er så pent når jenter er for høye faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hva synes du er for høyt da sexy cat? Jeg synes ikke det er noe fint når jenter passerer 180 ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre kunne jeg ønsket at jeg var noen cm høyere, men nå gjør det meg ingenting. Det finnes jo så mange måter å jukse seg høyere på både med klær og sko. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Tja, jeg er 163 cm, så jeg hadde vel ikke blitt lei meg om jeg hadde vært høyere, og det hadde vært ganske praktisk å være litt høyere i blant. Bukser, kjoler og skjørt blir ofte for lange, og jeg har problemer med å nå opp til ting. Men bortsett fra det så er vel størrelsen min helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket det når jeg var yngre, fordi jeg alltid har vært liten og har aldri kommet meg over 160 centimeter over bakken. Er fortsatt bare 157 centimeter, men jeg trives egentlig med det nå. Liten er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tja...på en måte så kunne jeg tenke meg 5cm til, da hadde jeg hvertfall sluppet unna mye sy-arbeid,....

På den annen side,...de guttene jeg har falt for har "passet" til høyden min,...så.....jeg skal ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er veldig lav, men trives faktisk veldig godt! Jeg har i hvert fall ikke et problem med gutter som er lavere enn meg... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kanskje vi burde være glad for at vi er som vi er? Og tenke på alle som har det så utrolig mye verre enn oss som ønsker å være tynnere, feitere, høyere eller lavere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kunne tenkte dere å vært litt høyere kan få noen cm av meg. :ler: Jeg er 180, kunne tenkt meg heller rundt 175.

Bryr meg ikke såå mye om høyden nå, men da jeg var yngre plaget det med en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...