AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Jeg har ikke noe problem med å gli rett inn i en rolle på jobb. Da er jeg først og fremst en ansatt, og forhold til både kolleger og andre går fint, da jeg vet hva folk forventer. Med andre ord er svært mange av relasjonene jeg har bygget basert på rent skuespill. Og jeg er god til det. Problemet der er jo at svært mange av de relasjonene er overfladiske. Men det er så utrolig slitsomt. Falsk mot alle, dag ut og dag inn for holde en god tone. Personligheten min er nok som du gjetter ikke en av de mest omgjengelige. Jeg hadde nok ikke likt meg selv en gang om jeg hadde møtt den virkelige meg. Så jeg holder alle på armlengs avstand. Det er det sosiale livet privat som av og til går skeis. Jeg ble for komfortabel med ei. Formulerte meg feil (det kunne tolkes feil), og det hele endte fælt. Fikk en del stygge meldinger, og jeg opplevde det som svært urettferdig da det føltes som det kom ut av det blå. Det er grunnen til at jeg skriver her nå. Enda en påminnelse om hvor skjøre relasjonene jeg bygger er, vel vitende om at de relasjonene hadde vært 0 om de var basert på sannheten. Jeg er så utrolig sliten. Jeg er frustrert, lei og ensom. Og idag føles det ekstra ille. Jeg forventer ikke å få noen løsning på problemet her, det er jo ikke noe som kan "fikses". Men om noen har forslag til hvor jeg kunne funnet sosiale idioter slik som meg, så hadde det vært kult. Anonymkode: 546c6...327
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Hvorfor kan det ikke fikses? Anonymkode: 4c879...9c1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan det ikke fikses? Anonymkode: 4c879...9c1 Man er hva man er. Anonymkode: 546c6...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå