Gå til innhold

Svakere positive tester, men ingen TR

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testet svakt positivt med stigende styrke fra 9DPO til 14DPO. Testet positivt med Clearblue digital 12DPO (torsdag). Søndag var testen svakere enn lørdag, og i dag enda svakere enn i går. Det er såvidt jeg skimter en strek. Fortsatt ingen tegn til TR. Betyr dette kjemisk? Starten på SA? Er 5+0 i dag om jeg er gravid.

Anonymkode: f317f...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 27.4.2020 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Jeg har testet svakt positivt med stigende styrke fra 9DPO til 14DPO. Testet positivt med Clearblue digital 12DPO (torsdag). Søndag var testen svakere enn lørdag, og i dag enda svakere enn i går. Det er såvidt jeg skimter en strek. Fortsatt ingen tegn til TR. Betyr dette kjemisk? Starten på SA? Er 5+0 i dag om jeg er gravid.

Anonymkode: f317f...0ab

Det kan dessverre høres ut som en kjemisk/tidlig SA ut ifra beskrivelsen.. Derimot er ingenting sikkert eller avgjort før du begynner å blø. Om du ikke har blødd enda, er du i teorien fremdeles gravid. Har du noe mensmurringer eller spotting enda? Håper det ordner seg 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg venter barnet mitt ble ikke testene særlig mye sterkere fra dag til dag. Dra til legen og test HCG 

Anonymkode: 7dcab...bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...