AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Del Skrevet 27. april 2020 Hva jogger du i? Noen tips til løperegnjakke? Anonymkode: 33fea...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Del Skrevet 27. april 2020 tynt som mulig. Du kan ikke la være å bli våt, av å løpe ute i regnet. Har du en vanntett jakke, så blir du våt innefra. Anonymkode: a7b17...4dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Del Skrevet 27. april 2020 sjekk om en vindvest er nok for dette. https://bikeshop.no/sykkelbekledning/klær/overdeler/vest Anonymkode: a7b17...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #4 Del Skrevet 27. april 2020 Ja. Alltid caps, slipper vann i øynene. Normalt en lett, vannavstøtende overtrekksjakke. Blir vått, ja, men svetter jo uansett. Om det regner og hagler sidelengs, og er nesten null grader, går jeg for ull+ goretex. Men det er sistevalget. ALLTID ull innerst. Med mindre det er 10+ grader. Da er man varm, tross at man er gjennomvåt. Anonymkode: 42887...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Del Skrevet 27. april 2020 Ja har en tynn vannavisende overtrekksjakke som puster, vanlig løpetights, lue og hals. Anonymkode: 1fe2c...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #6 Del Skrevet 27. april 2020 Spørs litt hvor mye det regner. Lett regn kan jeg fint løpe i. Blir som regel forkjølet dersom jeg løper når det regner mye. Anonymkode: a2f2b...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #7 Del Skrevet 27. april 2020 Liker å løpe i lett regn, og da jogger jeg i vanlige klær. Blir våt, men det gjør ikke noe. Anonymkode: 885a8...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #8 Del Skrevet 27. april 2020 Hvis det regner lett kan jeg fint løpe. Bruker caps, og vanlig løpetøy (lights og løpejakke). Pøsregner det ser jeg om det er bedre muligheter neste dag. Hvis ikke løper jeg i pøsregn også. Da er jeg mer bekymret for iPhonen enn meg selv. Anonymkode: 1a8db...221 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 28. april 2020 #9 Del Skrevet 28. april 2020 Jepp, var ute på tur i går, var veldig deilig. Løper i vanlige løpeklær, har prøvd vanntett, og det anbefales ikke. Var like klissblaut da, bare av svette i stedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 28. april 2020 #10 Del Skrevet 28. april 2020 Bare hvis det begynner etter jeg har løpt ut. Hater det, det svir i øynene og ødelegger hodetelefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 28. april 2020 #11 Del Skrevet 28. april 2020 Løper i det samme som om det ikke regner. Har bare på meg litt mer under kanskje, siden det ofte blir litt kjøligere ute i regnvær - i hvert fall nå på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 29. april 2020 #12 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) På 27.4.2020 den 17.29, AnonymBruker skrev: Hva jogger du i? Noen tips til løperegnjakke? Anonymkode: 33fea...087 har en slags veldig tynn sykkel jakke, med god ventilasjon og pusting, den er vanntett så bruker den. Funker veldig bra. Kjøpte også en vanntett løpejakke fra kina, men alt samlet seg inn der ble reine saunan inni😂 Når det er varmere en rundt 13 grader bruker jeg bare shorts og t-skjorte blir varm etterhvert. Den jakken jeg bruker kan ligne noe på dette, vind og vanntett. Endret 29. april 2020 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #13 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg løper i regn fordi jeg bor på Vestlandet hvor regn er mer vanlig enn ikke. Våt blir jeg uavhengig av hva jeg har på meg, men man blir jo våt av svette også, så jeg bryr meg ikke om det kommer utenfra eller innenfra. En varm dusj når jeg kommer hjem er ekstra digg da. Når det er varmere ute så er det bare deilig å jogge i regn. Mindre folk i løypene også. Anonymkode: c484d...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #14 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg har en Mizuno regntett løpejakke med kjempegod hette. Den er kjempetynn og lett. Bruker den utenpå t-skjorte (evt ull), og vanlig tights. Blir ikke våt på overkroppen. Hvis det bare er duskregn løper jeg i det jeg vanligvis ellers løper i. Anonymkode: 84f26...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå