Gjest meg123 Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 noen som trenger en dekkstift som dekker rimelig bra?? da må jeg anbefale magic conceler fra helena rubensten. utrolig bra. koster litt da men. men holder veldig lenge. dekker alt fra rødlighet til kviser og mørke ringer under øynene. perfekte looken. man bare tar litt på fingertuppn... lar det sitte i noen sekunder før du trykker den inn i huden der du vil ha dn, og den smelter inn i huden... ANBEFALES!!!!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 er dette en concealer som er til for kviser? eller er en egentlig ment for ringer under øynene? inneholder en glitterpartikler? prisen?
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Dette er en concealer, og ikke en dekkstift for kviser (dekkstifter tørker ut kviser). Men den er super!! Og utrolig billig, 215 kr for 15 ml. Dekker godt der du trenger den, og inneholder ikke glitterpartikler.
Ainaen Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 TUSEN TAKK!!!! Skal løpe og kjøpe i mårra den dag!!! Om litt over to uker står jeg brud, og da kan en concealer være god å ha :-)
Pimbila Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Ser ikke ut som de har den på SN Er det forskjellige nyanser eller er det bare en farge?
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Ser ikke ut som de har den på SN Er det forskjellige nyanser eller er det bare en farge? Light (som jeg synes er litt rosa), Medium (gultonet og perfekt for de aller flest) og Dark (for de med mørk hud).
Gjest Jalileh Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 Mm... hørtes knall ut. Synd de ikke har den på SN da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå