lovis.ck Skrevet 27. april 2020 #1 Del Skrevet 27. april 2020 Jeg kjøpte meg ny sofa i dag på Finn, men trekkene er ganske så skitne. Hvis jeg skal få putetrekkene renset må jeg reise én time hver vei med forskjellig kollektiv transport, bærende på alt tøyet (det er en ganske stor sofa med mange puter), så det blir vanskelig. Har dere noen erfaringer med å vaske sofaputetrekk i vaskemaskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Del Skrevet 27. april 2020 Jeg pleier å gjøre det. Men i kaldt vann, uten sentifugering. Både trekk til sofaer og utemøbler. Er det en flekk gnir jeg inn vaskemiddel og lar det ligge en stund først. Er det fett lar jeg det ligge med zalo en stund. Er det hvitt bruker jeg vanish. Strekker det alltid godt mens det tørker, begge to, så vi tar virkelig i med fire hender. Men ingen garanti, det kan gå helt feil. Anonymkode: f7d3d...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Del Skrevet 27. april 2020 Er trekkene avtagbare hadde jeg vasket de i maskin. F eks på finvask/ullvask 40 gr. Ta de på før de er helt tørre. Har selv sofa i ullblanding. Vasker trekkene i maskin med jevne mellomrom, og det har gått helt fint. Anonymkode: 76b3c...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 27. april 2020 #4 Del Skrevet 27. april 2020 Det kommer jo helt an på trekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Del Skrevet 27. april 2020 Jeg har ektorp fra IKEA, går i maskinen stadig vekk. Det ene skal egentlig kun renses, men IKEA sa det gikk greit å vaske, og det gjør det. Vasker begge på vanlig 40 grader program. Anonymkode: 158fc...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå