SinfulBby Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Dere som har elsker/ kjæreste osv (ikke samboere over lang tid) -snakker dere åpent med kompiser om hva dere gjør i senga med «dama»?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Lite.. når vi møtes er det mest fotball og jobb det snakkes om. Det er alltid èn som skal fortelle diverse historier men alltid overdrevent og lite troverdig. Og lite interessant for resten. Går endel i dating da. Kleine og gode dates. Anonymkode: dad04...35f 3
Bamseklemmer Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 17 minutter siden, SinfulBby skrev: Dere som har elsker/ kjæreste osv (ikke samboere over lang tid) -snakker dere åpent med kompiser om hva dere gjør i senga med «dama»? Nei, hva jeg gjør med andre navngitte kvinner blir forseglet for alltid🤐
Hunmedham Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Er det ikke kvinner som er verst til å snakke om sånt? 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 3 minutter siden, Hunmedham skrev: Er det ikke kvinner som er verst til å snakke om sånt? Lite i min omgangskrets opp gjennom årene, men noen få unntak i yngre år. Anonymkode: dbcf0...69e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 Dette har jeg spurt noen menn om, de sier nei. Eneste jeg kjenner til er en "eks" (ungdomsforhold da vi var 19). Han likte å fortelle alle han stod på vakt med i militæret om tingene vi gjorde i senga. Tilfeldigvis var bestevennina mi i samme vaktgruppe og fikk med seg disse samtalene. Tipper de som hørte på bare syns det var kleint. Han var vel bare en kid med dårlig selvtillit som endelig hadde dame OG sex. Anonymkode: 9f63e...13a
Jdz Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 Synes det er lettere å dele sånt med kvinner. Og snakke om sex med kompiser synes jeg er ganske kleint.
Gjest Gullfisken2 Skrevet 27. april 2020 #8 Skrevet 27. april 2020 I yngre dager så kunne det vel skje at det ble litt skryting i kameratflokken. Dette var dog kun ved ons/festknull. Jeg har aldri hørt kamerater fortelle hva som skjer i senga med kjæreste/kone.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #9 Skrevet 27. april 2020 Jeg er jente. Mine venninner sier mye. Jeg er motsatt. Synes ikke det er greit å utlevere andre så mye, spesielt ikke om det blir snakket om navngitte personer vi kjenner. Jeg kan gjerne dele noen erfaringer og ting jeg og min kjæreste har gjort, men det er mer generelt og som jeg vet han ikke reagerer på. Men utleverer ikke pinlige hendelser eller private fantasier. Anonymkode: f16b5...c35 3
Gjest Alterego666 Skrevet 27. april 2020 #10 Skrevet 27. april 2020 Det snakkes kun i veldig generelle termer om de man er i forhold med og som kamerater kjenner.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #11 Skrevet 27. april 2020 Sier stort sett lite i slike sammenhenger, men hvis sex diskuteres holder jeg det på generelt grunnlag og nevner ikke om erfaringer er langt tilbake i tid eller nyere. Anonymkode: 7202c...48a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #12 Skrevet 27. april 2020 Er helt vanlig i min vennegjeng i 30 årene. Om flere har pult samme dama, vet vi hvor hun har føflekker nær fitta (en dame som hadde det som 3 av oss har vært på), og om dem hyler eller er stille, om dem har store bryst eller små, hvordan rumpa er, om dem svelger osv. Både om kjærester og ons, er veldig vanlig blant menn. Kvinner diskuterer som regel størrelsen på penis og ler av dem med liten. Anonymkode: 7780b...f71 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #13 Skrevet 27. april 2020 Har aldri gjort det, og kommer ikke til å gjøre det heller. Det er uinteressant, rett og slett. Anonymkode: 45590...380
Kågebruker Skrevet 27. april 2020 #14 Skrevet 27. april 2020 (endret) Det er ikke et naturlig samtaleemne. Jeg er ikke interessert. Endret 27. april 2020 av Kågebruker 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #15 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er helt vanlig i min vennegjeng i 30 årene. Om flere har pult samme dama, vet vi hvor hun har føflekker nær fitta (en dame som hadde det som 3 av oss har vært på), og om dem hyler eller er stille, om dem har store bryst eller små, hvordan rumpa er, om dem svelger osv. Både om kjærester og ons, er veldig vanlig blant menn. Kvinner diskuterer som regel størrelsen på penis og ler av dem med liten. Anonymkode: 7780b...f71 Kjenner meg ikke igjen i at det er vanlig. Er også i 30-årene og har en relativt stor vennegjeng, men jeg tror aldri kjærester har blitt utlevert/diskutert på den måten. Jeg har én kamerat som pleide å forsøke seg på sånt prat, men har heldigvis skjønt at det blir for dumt. Anonymkode: 213a4...14e 1
Gjest Lasox Skrevet 27. april 2020 #16 Skrevet 27. april 2020 (endret) 4 timer siden, SinfulBby skrev: Dere som har elsker/ kjæreste osv (ikke samboere over lang tid) -snakker dere åpent med kompiser om hva dere gjør i senga med «dama»? Nei. Gjorde ikke det når jeg hadde samboer. Syns det blir litt for privat om å dele sånt med kompiser eller venninner for den saks skyld. Man prater gjerne om andre ting! Endret 27. april 2020 av Lasox
Gjest Minesveiper Skrevet 27. april 2020 #17 Skrevet 27. april 2020 Det er nok veldig forskjellig fra kompisgjeng til kompisgjeng når det kommer til hvor åpen man er om akkurat det.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #18 Skrevet 27. april 2020 Jeg vet at ex kona mi i forbindelse med bruddet fortalte en felles bekjent av oss om sex (som hun ikke var så happy med) og det fikk jeg høre senere, letta litt på dumpafølelsen når jeg fikk høre det, men hun kunne jo gitt meg beskjed om hva hun likte / mislikte Anonymkode: ad255...4d8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #19 Skrevet 28. april 2020 Jeg tror det kommer veldig an på fyren. Jeg har vert borti menn jeg overhode ikke stoler på at ikke vil lekke ut intim info, mens andre ikke har behov for å snakke om det. Anonymkode: 81f84...932
911 Skrevet 28. april 2020 #20 Skrevet 28. april 2020 Nei. Diskuterer/forteller aldri slike intime detaljer med kompiser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå