AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Del Skrevet 27. april 2020 Jeg skulle ha investert i nye litt pene dessertskåler. Jeg tenker da på en stor skål. Gjerne klart glass. Ikke Rosendahl. Små kuvertskåler/porsjonsskåler har vi, men det er veldig mye av det jeg får opp når jeg søker på nettet. Hva serverer dere dessert i når dere har gjester? Anonymkode: 9790d...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 27. april 2020 #2 Del Skrevet 27. april 2020 Er det rett og slett en stor glassbolle å servere fra du tenker på? En som kan brukes til fromasj, gele, is, riskrem osv, men som også kan brukes til salat eller snacks for den del? I så fall kan det lønne seg å søke på bolle eller glassbolle. Da får du mange treff. Jeg liker denne godt: Dattilo fra Hadeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Del Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Ullvott skrev: Er det rett og slett en stor glassbolle å servere fra du tenker på? En som kan brukes til fromasj, gele, is, riskrem osv, men som også kan brukes til salat eller snacks for den del? I så fall kan det lønne seg å søke på bolle eller glassbolle. Da får du mange treff. Jeg liker denne godt: Dattilo fra Hadeland. Ja, det er det jeg tenker på. Var fin den du linket til. 👍 Synes det har vært lite utvalg på nettbutikker jeg har vært innom. Også vanlige butikker som feks Kitch’n. Anonymkode: 9790d...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå