Gå til innhold

Store dessertskåler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle ha investert i nye litt pene dessertskåler. Jeg tenker da på en stor skål. Gjerne klart glass. Ikke Rosendahl. Små kuvertskåler/porsjonsskåler har vi, men det er veldig mye av det jeg får opp når jeg søker på nettet. Hva serverer dere dessert i når dere har gjester? 

Anonymkode: 9790d...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det rett og slett en stor glassbolle å servere fra du tenker på? En som kan brukes til fromasj, gele, is, riskrem osv, men som også kan brukes til salat eller snacks for den del? I så fall kan det lønne seg å søke på bolle eller glassbolle. Da får du mange treff. Jeg liker denne godt: Dattilo fra Hadeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Ullvott skrev:

Er det rett og slett en stor glassbolle å servere fra du tenker på? En som kan brukes til fromasj, gele, is, riskrem osv, men som også kan brukes til salat eller snacks for den del? I så fall kan det lønne seg å søke på bolle eller glassbolle. Da får du mange treff. Jeg liker denne godt: Dattilo fra Hadeland

Ja, det er det jeg tenker på. Var fin den du linket til. 👍 Synes det har vært lite utvalg på nettbutikker jeg har vært innom. Også vanlige butikker som feks Kitch’n. 

Anonymkode: 9790d...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...