Gå til innhold

Mann i Egersund dømt til 14 års fengsel for drap på gravid kone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal ha utsatt henne for så grov vold at hun døde. Etterpå skjendet han liket.

Hvorfor ikke 21 års fengsel? Når vi har så latterlig lave strafferammer i Norge, så blir jeg så sinnsykt provosert over at maksstraff så å si aldri brukes.

Lite kan være verre enn å mishandle sin gravide kone til døde. Hva skal til liksom?

https://www.aftenposten.no/norge/i/K3436y/mann-doemt-til-15-aar-for-drap-paa-gravid-kone-i-egersund-i-2018?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Moriamoria skrev:

Hvorfor ikke 21 års fengsel? Når vi har så latterlig lave strafferammer i Norge, så blir jeg så sinnsykt provosert over at maksstraff så å si aldri brukes.

Synes strafferammene i Norge er greie.

Skrevet

Han skulle ikke hatt fengsel, han skulle vært dømt til forvaring på lukket avdeling på psykiatrisk klinikk.

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Moriamoria skrev:

Han skal ha utsatt henne for så grov vold at hun døde. Etterpå skjendet han liket.

Lite kan være verre enn å mishandle sin gravide kone til døde. Hva skal til liksom?

https://www.aftenposten.no/norge/i/K3436y/mann-doemt-til-15-aar-for-drap-paa-gravid-kone-i-egersund-i-2018?

Hvis de hadde funnet en hasjplante hjemme hos han.

Drap og likkjending er nå en ting, men man kødder ikke med hasj i Norge. Bare spør Gjermund Cappelen.

• Liker 7
Gjest Sirkelen
Skrevet
15 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Synes strafferammene i Norge er greie.

Overhodet ikke.

Skrevet
On 4/27/2020 at 3:16 PM, Moriamoria said:

Poenget med straff er bare å holde straffen akkurat høy nok til at resten av samfunnet ikke selv finner på gjengjeldelse, f.eks at foreldrene skaffer en torpedo som kan torturere ham. Dette har ingen ting med rettferdighet å gjøre. Det er realpolitikk.

• Liker 2
Skrevet
On 4/27/2020 at 3:37 PM, Honey Dew said:

Han skulle ikke hatt fengsel, han skulle vært dømt til forvaring på lukket avdeling på psykiatrisk klinikk.

Han kommer nok til å havne der. Når han finner ut at han bare kan banke hodet i veggen for å havne på sykehus, så ender han opp på en psykiatrisk avdeling, som for enkelte har blitt en slags ny fengselsanstalt. Politiet vil jo ikke risikere medieoppslag fordi noen dør på cella.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...