Gå til innhold

Skjerp dere! (Utblåsning)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kunder som er inne i butikken må vel nesten de ansatte holde styr på? Kan man se hele butikken fra døren? Vår nærmeste butikk har et køsystem hvor de sier fra når og hvor mange som kan gå inn. 

Anonymkode: 60cb3...7bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor mange kunder som er inne i butikken må vel nesten de ansatte holde styr på? Kan man se hele butikken fra døren? Vår nærmeste butikk har et køsystem hvor de sier fra når og hvor mange som kan gå inn. 

Anonymkode: 60cb3...7bd

Enig, dette er butikken ansvar, ikke kundens.

Anonymkode: b15a8...257

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange kunder som er inne i butikken må vel nesten de ansatte holde styr på?

Selvfølgelig. Derfor virker det unødvendig å kjefte på kunder i døråpningen der det ikke er vinduer.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du forklare hva du mener (siden det var en kommentar til min kommentar)?

Anonymkode: 92207...848

Nei, jeg har aldri vært flink med anonyme autister. Send meg en PM om hva du lurer på.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Fy faen. Hva feiler det folk? Skulle vært vakter og kastet idiotene ut når de trenger seg på!😡Skjønner godt du blir sur! Enkelte har ikke lært seg og lese. Tenker bare «MEG MEG MEG OG LITT TIL MEG! Har jeg forresten nevnt MEG? At JEG er viktigst i verden?» 🤮

Enig med deg Ts. SKJERP DERE FOR FAEN! 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Warrior said:

Fy faen. Hva feiler det folk? Skulle vært vakter og kastet idiotene ut når de trenger seg på!😡Skjønner godt du blir sur! Enkelte har ikke lært seg og lese. Tenker bare «MEG MEG MEG OG LITT TIL MEG! Har jeg forresten nevnt MEG? At JEG er viktigst i verden?» 🤮

Ro deg ned nå. Du skal ikke ta på noen eller kaste ut noen, spesielt i disse tider. 

Anonymkode: 113e6...7c9

Skrevet
24 minutter siden, Warrior skrev:

Ja, det var jo ikke en overreaksjon i det hele tatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ro deg ned nå. Du skal ikke ta på noen eller kaste ut noen, spesielt i disse tider. 

Anonymkode: 113e6...7c9

Man trenger ikke å ta på noen for å kaste de ut, om en vekter kommer og ber deg gå ut så burde man klare å gå ut uten at noen fysisk trenger å dra deg ut...Burde ikke være nødvendig med vektere da, folk burde respektere de ansatte nok til å høre på dem, men dessverre er mange kunder totalt idioter....

Anonymkode: bd2fe...fcc

• Liker 1
  • Opprett ny...