Gå til innhold

Skjerp dere! (Utblåsning)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jobb nå, men har pause. 
Den siste tiden har det ikke vært moro å være på jobb. Jeg har aldri før vært så sur på jobb. 
Jeg jobber i en liten butikk hvor vi har satt grense på 5 personer inn av gangen. Dette står det lapper om ved inngangen. Veldig tydelig. 
Allikevel trenger folk seg inn. «Skal bare» «Er ikke syk» «Dette er dumt»😡

Vet dere: Jeg driter i hva du bare skal. Jeg er på jobb! Vi har restriksjoner. Lær deg å lese for faen!! 
Du er ikke viktigere enn noen andre! Om du så hadde vært Kongen, Angelika Jolie eller presidenten i langt vekk i stan så skal du følge det som står.

Nå må jeg ut i butikken igjen og klistre på meg smilet:» Hei. Beklager, men vi har kun 5 inn av gangen. Du må vente ute. Du vet, Korona-tider......., 🤢😣

Anonymkode: be02f...073

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stå på ditt. Send dem ut igjen! J*vla idioter...

Anonymkode: 22d02...f35

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg jobber i en liten butikk hvor vi har satt grense på 5 personer inn av gangen. Dette står det lapper om ved inngangen. Veldig tydelig. 
Allikevel trenger folk seg inn.

Har sett folk få kjeft av de ansatte for å stå i døråpningen og telle antall kunder i butikken, for å se om det er plass til dem selv. Håper ikke du drar den så langt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, blasfeminist skrev:

Har sett folk få kjeft av de ansatte for å stå i døråpningen og telle antall kunder i butikken, for å se om det er plass til dem selv. Håper ikke du drar den så langt.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er sur på innsiden og smiler og er hyggelig på utsiden. 
Hvis de står og teller og går ut igjen fordi det er for mange, da får de stjerne i min bok! 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Står du utenfor butikken? Det funker fint her jeg bor, står en utenfor og ber folk vente.

Anonymkode: cbcb9...9e2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg skal bare kjøpe Brasero pulverkaffe, tar ikke mer enn 2 minutter. Jeg har det travelt og har andre steder å være enn å stå utenfor butikken din, skjønner du?

Anonymkode: 113e6...7c9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg skal bare kjøpe Brasero pulverkaffe, tar ikke mer enn 2 minutter. Jeg har det travelt og har andre steder å være enn å stå utenfor butikken din, skjønner du?

Anonymkode: 113e6...7c9

Nå jobber ikke jeg i butikk, men de som jobber i butikken og samfunnet generelt gir blanke f*en i om du har det travelt eller har andre steder å være. Så still deg pent utenfor butikken, og gjør din plikt. Slike som deg fortjener den pinlige opplevelsen av å bli kjeftet på og kastet ut igjen. Kjenner det hadde frydet meg å se deg i en slik situasjon.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Stå på ts!

Hilsen kunde som holder seg hjemme i disse tider.

Anonymkode: df9a5...3fc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kommet meg hjem. Kjenner at irritasjonen henger i etter jobb også. 

Og i morgen blir det nok en sånn dag😱

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg kommet meg hjem. Kjenner at irritasjonen henger i etter jobb også. 

Og i morgen blir det nok en sånn dag😱

Uff. Lykke til med kundene, og takk for jobben du gjør! 🙂

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, blasfeminist said:

Det er vel ikke den ansatte som er problemet her dersom det står en løk av en kunde utenfor og prøver å telle for å rettferdiggjøre at det er på tide at hun slipper inn.

Anonymkode: 92aa1...11e

• Liker 4
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel ikke den ansatte som er problemet her dersom det står en løk av en kunde utenfor og prøver å telle for å rettferdiggjøre at det er på tide at hun slipper inn.

Anonymkode: 92aa1...11e

Hva skal kunden gjøre da, når det står et skilt med "Maks. fem kunder i butikken om gangen"?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I min lokale joker butikk står det på et skilt både utenfor og inne i butikken, at det kun er tillatt med 8 kunder av gangen i butikken.

Ingen legger merke til skiltet utenom meg virker det som, og han i kassen sier ingenting, det virker ikke som han bryr seg. 

Anonymkode: ed2f8...1b0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

I min lokale joker butikk står det på et skilt både utenfor og inne i butikken, at det kun er tillatt med 8 kunder av gangen i butikken.

Ingen legger merke til skiltet utenom meg virker det som, og han i kassen sier ingenting, det virker ikke som han bryr seg. 

Anonymkode: ed2f8...1b0

Han bryr seg nok, men har gitt opp. Må være ekstremt slitsomt å passe på voksne folk slik, og ikke minst unødvendig!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Jobber i butikk selv men vi har bare ett skilt utenfor der vi spør om en person per husholdning kan handle. Men det skjer ikke desverre (enslige foreldre går greit ikke angrip meg)

Det som gjør meg redd og ukomfortabel er kunder som hoster mot oss ansatte på mindre enn 2 meter avstand og når vi sitter i kassen. (ja jeg vet at det finnes folk med kronisk hoste men det går Ann å vise solidaritet)

Anonymkode: d5ea1...6d1

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber på sykehjem og har opplevd å bli snakket nedlatende til av pårørende fordi vi har besøkts-nekt (ved mindre vi snakker om få dager/timer til dødsfall).. Det virker ikke som at folk forstår hvorfor vi har den nekten, hvorfor vi er maks tre personer ved middagsbordet, hvorfor vi velger at flesteparten spiser på stua eller på rommet.. 

Det verste er jo "JEG er jo ikke syk!" Nei, DU er kanskje ikke syk, men du kan dra med deg mye dritt inn for det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere burde ha noen som står utenfor og passer på. Det er ikke alltid like lett å se verken skiltet eller hvor mange som faktisk er inne i butikken på et gitt tidspunkt. 

Anonymkode: b15a8...257

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, blasfeminist skrev:

Hva skal kunden gjøre da, når det står et skilt med "Maks. fem kunder i butikken om gangen"?

Jeg kan si så mye som at som autist, er det en beskjed som har voldt meg stor bekymring og forvirring. Ja, hvordan skal en som står utenfor butikken, kunne vite hvor mange kunder som er inni butikken?

Anonymkode: 92207...848

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan si så mye som at som autist, er det en beskjed som har voldt meg stor bekymring og forvirring.

Jeg forstår stadig oftere hvorfor folk poster som AnonymBruker her inne.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, blasfeminist skrev:

Jeg forstår stadig oftere hvorfor folk poster som AnonymBruker her inne.

Kan du forklare hva du mener (siden det var en kommentar til min kommentar)?

Anonymkode: 92207...848

• Liker 1
  • Opprett ny...