AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Mitt barn skal begynne i en barnehage der de er mye ute, i all slags vær. Kunne dere anbefale meg en god parkdress som holder varmen og ungen tørr. Den bør tåle kuldegrader godt. Barnet mitt tåler heller ikke ull, har dere noen tips til hva jeg kan bruke istedenfor? Fleece som mellomlag. Anonymkode: dc6c5...f6c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Jeg er veldig fornøyd med Polarn og pyret. Min 1.5 åring bruker fortsatt vinterdressen med regnbukse utenfor nå, det er en god kombo på våren. Vi bor i Kautokeino, så her har vi både snø og vanndammer nå 😊 Bomull fungerer helt fint under fleece. Anonymkode: f9e31...1e8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Til ettåringer, var jeg fornøyd med ganske tjukke dresser. Og ulltøy under + t-skjorte over + fleece. T-skjorte er bare fordi så små griser så mye i barnehagen. Og tjukke vinterdresser fordi de sitter så mye. Jeg har ikke dyre dress til mine barn, så vi hadde Kaxs fra Kappahl for eksempel. Men disse synes jeg tapte seg i det siste, de var bedre før. Det er akkurat som de har blitt tyngre og stivere og bruker nå lengre tid på å tørke. men sist vi kjøpe vattert dress fra Stormberg og den var jeg veldig fornøyd med, lett, men tjukk (vattert), tørker fort https://www.stormberg.com/no/ispark-vinterdress-barn-1-7 Men vi bor på Østlandet! Så jeg har nok ikke erfaring med kaldeste vinter. Anonymkode: a7369...c7a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Reima vinterdress og to lag med ull under. ull er gull, fleece blir til is. Anonymkode: 357da...b5d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 Det er snart sommer, altså... Anonymkode: a76d9...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt barn skal begynne i en barnehage der de er mye ute, i all slags vær. Kunne dere anbefale meg en god parkdress som holder varmen og ungen tørr. Den bør tåle kuldegrader godt. Barnet mitt tåler heller ikke ull, har dere noen tips til hva jeg kan bruke istedenfor? Fleece som mellomlag. Anonymkode: dc6c5...f6c Hvor er dette, på Nordpolen? Anonymkode: da05f...b68 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er snart sommer, altså... Anonymkode: a76d9...dbb Det er nok ts klar over, men ungen skal likevel begynne i barnehage til høsten og da kommer vinteren etter det. Er en del salg på f.eks Reima akkurat nå og slike ting kan være lurt å kjøpe i forveien. Anonymkode: 2c6fa...d0d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Barnet mitt tåler heller ikke ull, har dere noen tips til hva jeg kan bruke istedenfor? Fleece som mellomlag. Joha har merinoull (mange reagerer ikke på det) som er foret med bomull eller bambus på innsiden så det ikke skal klø. Kan være verdt å sjekke ut så slipper du så mange lag. Anonymkode: 0cde1...232
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 Det er jo helt avhengig av hvor dere bor. Klimaet i Stavanger er ulikt klimaet på Svalbard.. Anonymkode: bcaad...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå