Gå til innhold

Er det en mulighet og bevise at jeg ikke har sjekket opp en profil på instagram?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen til min sjef har klikket i vinkel. Hun har sjekket meg opp på alle sosiale medier( feks linkedIn kan man se hvem som har vært inne på profilen min) Dette viste jeg sjefen, og lurte på hvorfor hun drev med dette.

Er så himla lei dramaet hennes. Nå fikk jeg høre at jeg har sjekket henne opp på instragram og at hun hadde bevis på dette? Via instagram kontoen til firmaet!  Jeg bruker kontoen til å reklamere på firmaet, men det er så lite vi har behov for denne appen at jeg er der nesten aldri. For en uke siden addet jeg sjefen og en ansatt. Siden det har jeg ikke vært inne. Denne appen er også på firma tlf, som jeg aldri bruker privat.

Går det i det hele tatt å se hvem som har vært på kontoen din på instagram? Jeg har hatt instagram i mange år og aldri sett noe til det annet enn hvis noen har likt bilde/følger profilen? Og er det noen mulighet til å bevise at jeg ikke har sjekket henne opp? For jeg har virkelig ikke det.

Anonymkode: 9f43d...f68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det går ikke an. 

Anonymkode: e8b62...240

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Storyen viser hvem som har sett. Det er det eneste. 

Anonymkode: 79c2e...0cf

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må du bevise noe som helst? Er det ikke bare å blokkere henne fra alt av sosiale medier? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...