AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Flere som blir det? Jeg kan kjenne før jeg åpner øya om morgenen at det er regn ute, uten å høre eller se det. Er tung i kroppen og hodet, og har ofte lett hodepine. Hele dagen kjennes ut som om jeg ikke får våkna helt. Blir sånn når det er overskyet og regn. Anonymkode: 1de52...329 1
Garn_nøste Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 På dager hvor jeg blir værsjuk så prøver jeg å gjøre noe godt for meg selv. Tar meg en varm dusj med en god saltskrubb, lager meg en digg (men enkel) frokost og en kopp te som jeg nyter forran yndlingsserien, føler meg bedre etter en sånn morgen. Blir nok ikke like enkelt når jeg går ut i jobb etter studiene da men. Nå kan jeg stort sett styre dagene selv, så om jeg bruker en time om morran på egenpleie så går det ikke ut over noe.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Jeg og bruker litt ekstra tid på å gjøre det hyggelig for meg selv på dager som denne, kan bli ganske koselig egentlig. Nå sitter jeg med strikketøyet og en kopp med kaffe og hører på musikk jeg ikke har hørt på på flere år. Ts Anonymkode: 1de52...329
Garn_nøste Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og bruker litt ekstra tid på å gjøre det hyggelig for meg selv på dager som denne, kan bli ganske koselig egentlig. Nå sitter jeg med strikketøyet og en kopp med kaffe og hører på musikk jeg ikke har hørt på på flere år. Ts Anonymkode: 1de52...329 Det er digg ☺️ Da blir ikke dagene så ille allikevel så lenge man klarer å gjøre noe kos for seg selv 🙂
IkkeAnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 Jeg er helt lik, kjenner været på meg selv før jeg har fått sjans til å faktisk sjekke hvordan været ser ut. Er alltid rett, uten unntak. Til sammenligning våkner jeg alltid med energi, føler meg uthvilt og klar til å gripe dagen ved varmere vær eller solskinn. Jobb, trening, sosialisering, husarbeid... alt føles bare så lekende lett. Bodde i tropene en stund og det var helt fantastisk. Følte meg 100% hver eneste dag, det var lett å stå opp. Til og med vurdert å flytte fra Norge på grunn av det hele - tenk å kunne ha et helt liv som føles sånn ut!!!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 På 27.4.2020 den 13.38, AnonymBruker skrev: Flere som blir det? Jeg kan kjenne før jeg åpner øya om morgenen at det er regn ute, uten å høre eller se det. Er tung i kroppen og hodet, og har ofte lett hodepine. Hele dagen kjennes ut som om jeg ikke får våkna helt. Blir sånn når det er overskyet og regn. Anonymkode: 1de52...329 Skrev nettopp tråd om det samme. Jeg er lik, men merker der mye mer ved overgang fra reg ( lavtrykk) og tunge skyer til sol. Den brytningen påvirker meg veldig Anonymkode: 54bd8...907
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 På engelsk finnes det faktisk et ordtak om dette. Når folk føler seg dårlige og småpjusk etc, så sier de at man føler seg "a little bit under the weather". Så det er nok ganske vanlig å føle lavtrykkene på kroppen. Jeg gjør det ikke, men kan forstå de som gjør det. Anonymkode: db689...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå