AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Tips til gummistøvler for ei med veldig smale legger? Leggene mine er såpass smale at jeg må bruke ridestøvler i smal barne-modell, og jeg plages mye med at det regner nedi gummistøvlene mine. Er villig til å betale en del for gummistøvler dersom de er veldig holdbare, men ikke for gummistøvler som varer maks to sesonger. Er ikke ute etter gummisko, jeg trenger støvler. 😄 Har tidligere hatt to par fra Ilse Jacobsen - den "standard"-modellen i høy- og 3/4 lengde. Ble dessverre for brede. Anonymkode: 9f5ba...5a2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Jeg har fra Chameau. De som det er mulig å stramme litt øverst. Fransk merke, så ja, de er smale. Anonymkode: faf8b...f2f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Signerer på Hunter, den klassiske modellen, de er smale! Anonymkode: 54709...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 Jeg har Hunter ( i tillegg til Chameau som jeg anbefalte), synes de er passe brede på meg som har normale legger (jogger daglig, så har litt muskler), og bredere enn Chameau. Anonymkode: faf8b...f2f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 7 minutter siden, Traktorkusken skrev: Hva med Hunter-støvler da?😊 Blir de smalere med den sokken oppi, eller har den ikke så mye å si for bredden? Prøvde søsteren min sine uten sokk, og de ble litt for brede. Kan absolutt være et alternativ om sokken gjør dem litt smalere. 😊 Anonymkode: 9f5ba...5a2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fra Chameau. De som det er mulig å stramme litt øverst. Fransk merke, så ja, de er smale. Anonymkode: faf8b...f2f Takk! Anonymkode: 9f5ba...5a2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #8 Skrevet 27. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Signerer på Hunter, den klassiske modellen, de er smale! Anonymkode: 54709...aa6 De er ikke smale. Jeg har veldig brede legger, men fortsatt god plass i Hunter. Anonymkode: 46369...310
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #9 Skrevet 27. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De er ikke smale. Jeg har veldig brede legger, men fortsatt god plass i Hunter. Anonymkode: 46369...310 Tror de finnes i flere modeller og vidder. Mine er smale som bare det og sitter helt inntil, og jeg har ikke spesielt tykke legger. De er trange nok til at jeg har vært søkkvåt rundt knærne men helt tørr på den delen av buksa som støvlene dekker. Anonymkode: efc69...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå