AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Jeg har clearblue advanced med dobbel hormonindikator. I dag er tredje dag jeg tester på morgenurin og jeg fikk blinkende smiley (så da har østrogenet steget). Jeg lurer da på om jeg bør teste hver ettermiddag også? Burde jeg bruke CB på ettermiddagen, eller holder det med CB på morgenen og så en billigtest på ettermiddag for å være sikker på å få med LH-stigning? Hvordan testet/tester du for eggløsning? Anonymkode: 42396...f8b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Jeg bruker kun den fra clearblue. Jeg ville ha brukt kun den nå som du har fått blinkene smiley. Jeg har hatt noen andre testet liggene, og har brukt noen av dem når jeg har fått fast smiley, bare for å se. Og det skjedde 4 ganger at de andre ikke viste noen stigning. Så etter det, så holder jeg meg kun til advanced. Når jeg får fast smiley, så får jeg alltid eggløsningssmertet 1 døgn etterpå. Anonymkode: 2961c...e62
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker kun den fra clearblue. Jeg ville ha brukt kun den nå som du har fått blinkene smiley. Jeg har hatt noen andre testet liggene, og har brukt noen av dem når jeg har fått fast smiley, bare for å se. Og det skjedde 4 ganger at de andre ikke viste noen stigning. Så etter det, så holder jeg meg kun til advanced. Når jeg får fast smiley, så får jeg alltid eggløsningssmertet 1 døgn etterpå. Anonymkode: 2961c...e62 Tusen takk for svar! Så bør jeg da teste 2 ganger daglig med advanced? Både morgen og ettermiddag? Skal ha EL en gang mellom torsdag og lørdag. Anonymkode: 42396...f8b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Jeg ville nok ha gjort det, ihvertfall en syklus. Jeg har ganske kort stigning av LH, så jeg tester morgen og kveld når den blinkende har vart et par dager. Det blir selvfølgelig dyrt i lengden, men ser man at det stort sett blir det samme resultatet hver syklus, og man får fast smiley, så kan man sikkert gå ned til å teste en gang per dag. Jeg gjorde det et par sykluser, og jeg fikk da ikke registrert LH stigningen, når jeg gikk over til 2 ganger pr dag, så har den alltid blitt registrert. Jeg har litt varierende sykluser, så for meg er den gull verdt. Anonymkode: 2961c...e62
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok ha gjort det, ihvertfall en syklus. Jeg har ganske kort stigning av LH, så jeg tester morgen og kveld når den blinkende har vart et par dager. Det blir selvfølgelig dyrt i lengden, men ser man at det stort sett blir det samme resultatet hver syklus, og man får fast smiley, så kan man sikkert gå ned til å teste en gang per dag. Jeg gjorde det et par sykluser, og jeg fikk da ikke registrert LH stigningen, når jeg gikk over til 2 ganger pr dag, så har den alltid blitt registrert. Jeg har litt varierende sykluser, så for meg er den gull verdt. Anonymkode: 2961c...e62 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare 😊💕 Anonymkode: 42396...f8b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du tok deg tid til å svare 😊💕 Anonymkode: 42396...f8b Bare hyggelig, og lykke til🥰🦋 Anonymkode: 2961c...e62
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 Jeg bruker strimler og dobbeltsjekker med clearblue advanced hvis jeg er usikker på om strimmeltesten er positiv eller ikke 😊 Anonymkode: dbe6b...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå