AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #1 Skrevet 27. april 2020 Jeg liker å ri, men føler ikke jeg er noe flink på det. Komme ut av rytme hele tiden, klarer ikke holde tempo osv. Hvordan blir jeg flink til å ri? Anonymkode: 0213d...dde
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 Legg hendene på,skuldrene hans og beveg deg i din egen rytme Anonymkode: f787b...5b2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Jeg har selv egentlig bare følt meg fram med hva som kjennes godt for meg. Som hovedregel holder jeg ham på brystet og bruker det som støtte og hjelp for å løfte kroppen. Ellers bruker jeg hoftene en del mer enn jeg bruker lårene for å løfte meg opp. Og så trenger jeg at han lar meg finne rytmen, og ikke f.eks. skal styre tempo fra start, men jeg liker at han innimellom griper tak i meg eller at han jukker litt imot. Anonymkode: ac0c0...d1d
Bamseklemmer Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv egentlig bare følt meg fram med hva som kjennes godt for meg. Som hovedregel holder jeg ham på brystet og bruker det som støtte og hjelp for å løfte kroppen. Ellers bruker jeg hoftene en del mer enn jeg bruker lårene for å løfte meg opp. Og så trenger jeg at han lar meg finne rytmen, og ikke f.eks. skal styre tempo fra start, men jeg liker at han innimellom griper tak i meg eller at han jukker litt imot. Ikke så dumt et tips det nei, jeg bruker å folde hendene med hennes, det gir god støtte, stabilitet og så er det så deilig å kjenne fingrene flettes...Bøyer hun seg litt over får jeg kysse brystene også, eller at jeg treffer brystvortene med tunga i rytmen... Trenger nødvendigvis ikke holde den samme rytmen hele tiden, synes det er deilige med variasjon med gnikking og roterende underliv, veldig slow og full fart...Jeg hjelper til med å stramme kuken og løfte rompa imot da. Stopper du opp litt for en pause må jo jeg gi motjokk imens, det synes jeg er kjempedeilig😚
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å ri, men føler ikke jeg er noe flink på det. Komme ut av rytme hele tiden, klarer ikke holde tempo osv. Hvordan blir jeg flink til å ri? Anonymkode: 0213d...dde Om du kommer ut av rytmen, er det fordi han jokker imot og skal styre? Da ber du han ligge i ro så du får styre selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå