Gå til innhold

fillerina

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

noen som har prøvd fillerina for å minimere linjer? så reklame for det, men nå har jeg prøvd mange gode produkt(medisinsk hudpleie også), så har ikke helt troen... men hører gjerne fra de som har prøvd☺️

Anonymkode: 89ebc...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd, har NULL effekt.

Anonymkode: c7df4...76e

var det jeg tenkte😏takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har forsøkt medisinsk hudpleie, så har du kanskje prøvd retinol også? A-vitaminsyre er så langt det eneste som har dokumentert effekt mot rynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Roci skrev:

Siden du har forsøkt medisinsk hudpleie, så har du kanskje prøvd retinol også? A-vitaminsyre er så langt det eneste som har dokumentert effekt mot rynker.

ja har brukt retinol lenge. har noen dype linjer som plager meg😌av medisinske grunner kan jeg ikke ta feks.restylane. kan ta botox i sinnarynken, men ikke filler ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja har brukt retinol lenge. har noen dype linjer som plager meg😌av medisinske grunner kan jeg ikke ta feks.restylane. kan ta botox i sinnarynken, men ikke filler ellers.

Har retinol gitt effekt? Hvilket merke har du brukt?

Anonymkode: 9d8ce...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har retinol gitt effekt? Hvilket merke har du brukt?

zo og elixir. ja har fin hud, det har absolutt lønt seg for meg å bruke desse merkene. ble 30 år i stedet for 40 år på en hudanalyse☺️men likevel plager de dype linjene meg😣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

zo og elixir. ja har fin hud, det har absolutt lønt seg for meg å bruke desse merkene. ble 30 år i stedet for 40 år på en hudanalyse☺️men likevel plager de dype linjene meg😣

Wow det er jo veldig bra! Hvor er det du mener du har disse dype linjene?

Kanskje microneedelig kan hjelpe, eller tretinoin, har du bør høre med hudpleieren.

Bruker du solkrem året rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow det er jo veldig bra! Hvor er det du mener du har disse dype linjene?

Kanskje microneedelig kan hjelpe, eller tretinoin, har du bør høre med hudpleieren.

Bruker du solkrem året rundt?

jeg har sinnarynke, og ganske dype nasibiole(husker ikke navn), mellom nese og munn. fikk beskjed fra kosmetisk sp at microneedling ikke ville hjelpe, og at eneste alt er filler. men på en annen klinikk sa de at det var mulig å prøve laser. jeg aner ikke, men har ikke flere tusen kr å kaste vekk på laser om det ikke fungerer. tretinon vet jeg ikke om er i mine produkter. bruker solkrem året rundt🌞synes hud er gøy🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg har sinnarynke, og ganske dype nasibiole(husker ikke navn), mellom nese og munn. fikk beskjed fra kosmetisk sp at microneedling ikke ville hjelpe, og at eneste alt er filler. men på en annen klinikk sa de at det var mulig å prøve laser. jeg aner ikke, men har ikke flere tusen kr å kaste vekk på laser om det ikke fungerer. tretinon vet jeg ikke om er i mine produkter. bruker solkrem året rundt🌞synes hud er gøy🤭

Tretinoin får du bare på resept, så det må skrives ut av lege/hudlege. Dette er et kraftig virkende a-vitaminsyrepreparat som muligens kan minimere rynkene noe, men de vil ikke forsvinne. Alternativt - eller i tillegg - kan du jo forsøke ansiktstrening i form av ansiktsyoga eller facefitness. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Roci skrev:

Tretinoin får du bare på resept, så det må skrives ut av lege/hudlege. Dette er et kraftig virkende a-vitaminsyrepreparat som muligens kan minimere rynkene noe, men de vil ikke forsvinne. Alternativt - eller i tillegg - kan du jo forsøke ansiktstrening i form av ansiktsyoga eller facefitness. 

jeg er nok for lat til ansiktsyoga🙈

men tror du legen vil skrive ut tretinoin pga forfengelighet😬

kanskje jeg kan prøve det🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er nok for lat til ansiktsyoga🙈

men tror du legen vil skrive ut tretinoin pga forfengelighet😬

kanskje jeg kan prøve det🌹

Du må jo bare spørre, eneste måten å finne det ut på🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...