Gå til innhold

Hva føler du som kvinne av å få lov å knulle andre menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha svar fra deg, kvinne, som får lov å knulle andre menn, fordi mannen din tenner på dette. 

Jeg er ute etter kvinnens følelser og tanker her, fordi jeg er nysgjerrig på følelsene rundt dette.

1. Hva var din første tanke da mannen din tok dette opp?
2. Gir det deg en større glede i hverdagen av at du får lov å knulle andre menn?
3. Du sier til mannen din at du ikke er så sikker på om du tør å gjennomføre å knulle andre menn. Mener du det, eller er det bare noe du sier for å berolige mannen din, fordi du egentlig er ekstremt glad for å få lov å knulle andre menn?
4. Hvorfor sier du ja til å knulle andre menn?
5. Vil du knulle andre menn ofte, eller bare av og til?
6. Er du redd for at du skal møte enn mann som er bedre i senga enn mannen din?

Anonymkode: e661a...a90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn er overvektige, irriterende eller på andre måter har dårlige egenskaper. Det er veldig få menn jeg vil knulle til å begynne med. Er i åpent forhold, men er sjeldent jeg møter menn som er verdige et knull. Så i praksis er jeg ganske monogam. 

Anonymkode: 23d2c...b36

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Litt annerledes for har lov, og han vil, men kommer aldri til å skje.

Da han tok det opp ble jeg forbannet og trodde det var fordi han hadde vært utro og skulle "gjøre det godt" på den måten. Så ble jeg stressa over at jeg betydde så lite for ham at han ville dele meg ut som et felleshull. Så var det en periode jeg vurderte det men da kun når jeg var kåt eller når vi hadde dårlig periode og jeg trodde jeg måtte gjøre det for å redde forholdet... men endte opp med at jeg er en monogam person og det ville ødelagt meg. Vil jeg pule andre blir jeg single først. Og vil ikke ha en gris i rommet som skal "se på". 

Anonymkode: dde8c...535

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper flere tar seg tid å svare.

AnonymBruker
Skrevet

Hurra! Enda en "Hva føler du..."-tråd! Virker som om alle er skrevet av samme person. "Hva føler du som kvinne av..."? WTF?

Anonymkode: e442d...f96

AnonymBruker
Skrevet

Det var spennende i starten, men etterhvert ble det til en følelse av min verdi som partner var redusert. Jeg følte meg som et objekt som etterhvert så på sex som noe mekanisk uten følelser. Det ødela vårt forhold. 

Anonymkode: 74c0e...311

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt annerledes for har lov, og han vil, men kommer aldri til å skje.

Da han tok det opp ble jeg forbannet og trodde det var fordi han hadde vært utro og skulle "gjøre det godt" på den måten. Så ble jeg stressa over at jeg betydde så lite for ham at han ville dele meg ut som et felleshull. Så var det en periode jeg vurderte det men da kun når jeg var kåt eller når vi hadde dårlig periode og jeg trodde jeg måtte gjøre det for å redde forholdet... men endte opp med at jeg er en monogam person og det ville ødelagt meg. Vil jeg pule andre blir jeg single først. Og vil ikke ha en gris i rommet som skal "se på". 

Anonymkode: dde8c...535

A lady of my heart

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke i den situasjonen. Men vi prater om mye rart og noen ganger har dette kommet opp som spøk.

Tror han syntes tanken på dette er spennende, men ikke å gjøre det. Men mtp på mine egne usikkerheter så hadde ikke vårt forhold tålt det. Jeg hadde ikke følt meg spesielt ønsket av min samboer om han ønsket å dele meg med andre. Jeg hadde tvilet på hans følelser ovenfor meg. Hva om det eskalerer og blir mer enn sex mellom kjæresten og den andre personen? 

Føler man skal være helt ekstremt trygg på hverandre og seg selv for at forholdet skal klare det.  Nå er nok tanken på dette mer spennende enn å faktisk gjennomføre det for de fleste.. 

Anonymkode: d754c...cd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne ha svar fra deg, kvinne, som får lov å knulle andre menn, fordi mannen din tenner på dette. 

Jeg er ute etter kvinnens følelser og tanker her, fordi jeg er nysgjerrig på følelsene rundt dette.

det husker jeg ikke. Er ti år siden 

2. Gir det deg en større glede i hverdagen av at du får lov å knulle andre menn?

det gjorde det. Det var et gøy felles prosjekt. 

3. Du sier til mannen din at du ikke er så sikker på om du tør å gjennomføre å knulle andre menn. Mener du det, eller er det bare noe du sier for å berolige mannen din, fordi du egentlig er ekstremt glad for å få lov å knulle andre menn?

ikke aktuelt, siden vi har gjort det mange ganger 

spenning og jeg liker sex og jeg liker hvordan min mann reagerer på det (han blir vill av kåtskap)

en gang eller to i mnd. Probl er å møte menn jeg vil knulle. De fleste er ikke sexy eller super i sengen. 

nei, har møtt en som er bedre men det har ikke noe å si for hvordan min mann og jeg har det  

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 36d7f...f5a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde det sånn i en periode, for mange år siden. Jeg skal forsøke å svare.

1. Han tok det ikke opp. Det ble slik, for oss begge, etter å ha vært på swingersklubb noen ganger.

2. Det var spennende en stund. Men til slutt kjedelig. Det handlet om "bare sex", og det er noe som ikke er nok i lengden. Vi ble på et tidspunkt enige om "been there, done that".

3. Denne typen spørsmålsstillinger var aldri aktuelle. 

4. Kåthet. Det rampete i å gjøre det. Nysgjerrighet. Og å kunne være slutty på en måten jeg ikke våget i forholdet vårt da vi fant hverandre. Ikke bare sex på første date, liksom, men truseløs og anal på første date. Det var noe ved å kunne gjøre det som var veldig sexy, men altså bare en stund. 

5.  Det skjer ikke lenger. Den gangen kunne det være nokså ofte, periodevis.

6. Aldri. Det skjedde heller ikke. For disse forbindelse manglet nærheten og kjærligheten, og da vil sexen aldri kunne bli like god - selv når den var dritgod.

Husk at mine svar ikke gjelder for alle. Dette er et veldig, veldig skummelt terreng å rote seg inn i. Mange som prøver dette ryker på en smell. De er ikke forberedt nok på det de gjør, eller ikke samstemte, eller så er det allerede på vei ut av forholdet. Er man i tvil, la være!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å ha rote seg bort i andre enn man har ett forhold kalles noe annet.

Anonymkode: bd270...b0c

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når dette er avtalt og skjer "åpent". Mange tenner på et slikt forhold og det må vi akseptere. Utroskap, løgn og svik er noe HELT annet.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"Får lov til å knulle"? 

Jeg knuller hvem jeg vil jeg, trenger ikke spørre noen om lov.

Anonymkode: ae71c...bbc

• Liker 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
På 29.4.2020 den 0.15, AnonymBruker skrev:

Utroskap betyr å gå bak ryggen til noen. Man definere selv hvilke regler man har i et forhold. Åpent og ærlig er det når man avtaler noe selv om det går mot normen i samfunnet. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er noe jeg egentlig verken har lyst til eller behov for. Ja, jeg har mine trekantfantasier og sikkert noe cuckold/stag inni der, men i bunn er jeg en monogam person som ikke tenker på andre når jeg er med en jeg er forelsket i. Selv om jeg vet at det også går fint å holde på slik uten tanker om å prøve det andre veien for hans del, så ligger også frykten der at han vil ytre et ønske om å prøve seg med kvinner senere. Og det er bare ikke aktuelt når vi kommer tilbake til det å være monogam som jeg er og forventer av han da. Klarer ikke slippe det. Så slikt er det større sjanse for å utforske som singel enn i forhold for meg, for da har jeg ikke mer enn vennskapelige følelser for den jeg utforsker med. 

Anonymkode: 13dd2...7af

AnonymBruker
Skrevet

At han vil prøve seg alene med andre*. Gjelder forsåvidt alle kjønn. 

Anonymkode: 13dd2...7af

AnonymBruker
Skrevet

Dette er uinterresant for meg. Jeg er polyamorøs, og vil ha et åpent forhold, og vil ikke underlegge min seksualitet mannens, og være et verktøy for hans fantasier. Det føles bare ydmykende, og ikke på den sexy måten. Hvis jeg ligger med noen skal jeg velge dem selv, fordi jeg har lyst, og jeg synes det ødelegger opplevelsen å ha tilskuere eller rapporteringplikt. Jeg kan selvsagt ha det moro med å ta bilder, og eventuelt vise hvis partner samtykker, men dette må komme spontant fordi vi har lyst. Har jeg først denne friheten kan jeg godt være med på hans greie i blant, men siden jeg er mest sub ser jeg etter en dominant mann, ikke en cuckold. 

Anonymkode: 46a87...526

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 27.4.2020 den 10.37, AnonymBruker skrev:

De fleste menn er overvektige, irriterende eller på andre måter har dårlige egenskaper. Det er veldig få menn jeg vil knulle til å begynne med. Er i åpent forhold, men er sjeldent jeg møter menn som er verdige et knull. Så i praksis er jeg ganske monogam. 

Anonymkode: 23d2c...b36

Du må ned i alder, da ser de bra ut. Menn over 35-40 forfaller dessverre mye.

Anonymkode: 033bd...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Føler frykt fordi mange menn er sjalu uansett hva de sier. 

Videre interesserer ikke sex med fremmede noe særlig. Mer interessant med en ekstra kjæreste. Har levd poly før.

Anonymkode: 31086...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...