Gå til innhold

Har du et mislykket cuckold? Hvorfor angret du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne høre fra deg om...

...du er mann som i fantasien tente på at kjæresten (kvinne) din knullet andre menn.

...du angret etter at kjæresten din hadde knullet denne mannen.

Hvorfor angret du? 

Jeg er altså ute etter mannens følelser. Du som er kvinne må gjerne svare, men da må du kjenne til hvilke følelser mannen din satt igjen med etter at du hadde knullet en annen mann.

Anonymkode: 0c089...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er cuckold?

Anonymkode: cd5ee...315

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er cuckold?

Anonymkode: cd5ee...315

Mann som vil se kona/samboer/ kjæreste bli knullet av en annen mann 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er cuckold?

Velkommen til KG!

Mye å lære og "ta inn" her. Det var her jeg også hørte om fenomenet for første gang :kghjerte:😅

AnonymBruker
Skrevet

Mannen sa han ble sjalu når en elsker inviterte meg med på utenlandsreise, så det satt han foten ned for.

Men ellers har han ikke gitt uttrykk for noe anger eller sjalusi. Han er veldig lite sjalu og emosjonell av seg generelt da. Hvis man er sjalu/emosjonell anbefaler jeg ikke å prøve det.

Anonymkode: 3daad...8a7

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen sa han ble sjalu når en elsker inviterte meg med på utenlandsreise, så det satt han foten ned for.

Men ellers har han ikke gitt uttrykk for noe anger eller sjalusi. Han er veldig lite sjalu og emosjonell av seg generelt da. Hvis man er sjalu/emosjonell anbefaler jeg ikke å prøve det.

Anonymkode: 3daad...8a7

Aldri fått prøvd dette og er heller ikke mye sjalu, men kunne blitt litt sur om kona dro på en lengre utenlandsreise med en elsker. Jeg tror ikke forholdet hadde tålt det. Om hun pulte en når vi var på ferie sammen hadde blitt noe helt annet.

Anonymkode: 05e89...2c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri fått prøvd dette og er heller ikke mye sjalu, men kunne blitt litt sur om kona dro på en lengre utenlandsreise med en elsker. Jeg tror ikke forholdet hadde tålt det. Om hun pulte en når vi var på ferie sammen hadde blitt noe helt annet.

Anonymkode: 05e89...2c9

Ja, stor forskjell på å ha sex med noen og å ha et forhold med noen... Så enig med deg. 

Anonymkode: 505fb...1fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...