Gjest E-nygma Skrevet 22. juni 2005 #1 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg lider av kronisk vondt-i-navelen (selvdiagnosert), så hver gang jeg må ta meg i navelen får jeg så vondt der og det er så ubehagelig at jeg ikke orker. Jeg klarer følgelig ikke å vaske navelen min ordentlig. Og det synes. Det er et tynt lag der som er helt stivna og sitter fast i hudfoldene inni navelen, og det er brunt :-? Vet noen noe som vil løse opp dette ekle belegget? Tenkte å skylle den med varmt vann og smøre såpe oppi navelen og la det virke en stund og så forsiktig skrape løs med en q-tips, men det gikk ikke så bra. Det sitter for godt fast... Er det bare jeg som er så uhygiensk (grøss, veldig flaut problem dette egentlig), men det er så vondt å ta i navelen..... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marianna Panna i.i Skrevet 23. juni 2005 #2 Del Skrevet 23. juni 2005 Ærlig talt! Om du har så vondt i navelen at du ikke klarer å vaske der så må du jo gå til legen. Om det sitter så godt fast at det ikke går vekk med vann og q-tisp så kanskje litt grønnsåpe i varmt vann kan hjelpe? Har dessverre ingen andre forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marianna Panna i.i Skrevet 23. juni 2005 #3 Del Skrevet 23. juni 2005 Ærlig talt! Om du har så vondt i navelen at du ikke klarer å vaske der så må du jo gå til legen. Om det sitter så godt fast at det ikke går vekk med vann og q-tisp så kanskje litt grønnsåpe i varmt vann kan hjelpe? Har dessverre ingen andre forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navlevondt Skrevet 23. juni 2005 #4 Del Skrevet 23. juni 2005 Du er ikke den eneste som får vondt av å vaske deg der. Jeg driver ikke og piller meg i navlen, men har ikke opplevd at den blir så veldig skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 23. juni 2005 #5 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja det er vondt, men det må gjerast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. juni 2005 #6 Del Skrevet 23. juni 2005 jeg har ærlig talt aldri tenkt tanken på å vaske inni navlen noen gang jeg.... :o går ikke å piller i den heller, men måtte jo sjekke nå da, siden jeg tydeligvis er den eneste her i tråden som ikke vasker inni der... men der var det reint likevel gitt!! *phju* selv bare med vanlig vask uten å gnikke inni der. kanskje det ikke skal gnikkes inni? kanskje det er derfor det blir sårt? min er tydeligvis selvrensende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marianna Panna i.i Skrevet 23. juni 2005 #7 Del Skrevet 23. juni 2005 Seriøst? Syns dere det er vondt å vaske dere i navlen? Jeg kjenner nesten ingengting jeg...aldri hørt om noen som har fått vondt av det. Da lærte jeg noe nytt i dag også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #8 Del Skrevet 23. juni 2005 Stikk motsatt av meg det der, jeg må alltid ta meg i navlen hver dag og min sexpartners navle under sex, da må jeg ta hele tiden Den er så liten og søt og koselig og god å ta i! Det beste er å spyle med høyt trykk i navlen når du dusjer hoho! Men gå til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 23. juni 2005 #9 Del Skrevet 23. juni 2005 Seriøst? Syns dere det er vondt å vaske dere i navlen? Jeg kjenner nesten ingengting jeg...aldri hørt om noen som har fått vondt av det. Da lærte jeg noe nytt i dag også :-) Faktisk så er det veldig mange som synes det er ubehagelig å bli tatt i navlen. Det er ikke en sykdom, men kommer vel av den enkeltes anatomi og hvordan navlestrengen ble klippet ved fødsel. Muligens også psykisk? Men vaskes må den, uansett! Det laget du beskriver er ikke møkk, men døde hudceller. Jeg synes du skal passe ekstra godt på å tørke deg i navlen etter dusj i noen dager, så forsvinner nok de døde hudcellene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navlevondt Skrevet 23. juni 2005 #10 Del Skrevet 23. juni 2005 Faktisk så er det veldig mange som synes det er ubehagelig å bli tatt i navlen. Det er ikke en sykdom, men kommer vel av den enkeltes anatomi og hvordan navlestrengen ble klippet ved fødsel. Muligens også psykisk? Men vaskes må den, uansett! Det laget du beskriver er ikke møkk, men døde hudceller. Jeg synes du skal passe ekstra godt på å tørke deg i navlen etter dusj i noen dager, så forsvinner nok de døde hudcellene :D Synes det var fint svar og godt råd. Takk, Cocktail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 23. juni 2005 #11 Del Skrevet 23. juni 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå