AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Har enorme komplekser for kjønnsorganet mitt selvom ingen mann noensinne direkte har klagd. Unntatt en eks en som kalte den for 'løsfitte'. Han er uansett idiot da.. Jeg har en kjæreste, men er ikke komfortabel med å kle av meg eller stå foran han naken. Har vurdert operasjon og vurderer enda. Jeg tror på han at han elsker hele meg da.. Anonymkode: d69ff...ecf 1
Hr. Aktiv Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Tror ikke du finner noen menn som missliker lange lepper. Du vil sikkert finne noen gutter som ikke vet bedre, men menn...? Nei! Det du kan risikere er at han faktisk elsker dem. Så ikke operer er du snill. 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Den er nok helt fin. Det finnes alltids noen idioter som ødelegger for folk. Det slike lirer av seg er jo bare bullshit uansett. Prøv å være sårbar ovenfor kjæresten din så han får muligheten til å vise deg at han digger kroppen din slik den er. 🙂 Anonymkode: 39e2f...117 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Altså nå er jeg verken mann eller sexolog, men ut i fra diverse tråder på KG har jeg funnet ut at folk er VELDIG forskjellige, og jeg ELSKER det! Det er så gøy at seksualitet er så vidt og opp og ned og høyt og lavt. Folk tenner på, menn, kvinner, transseksuelle, baller, ører, tiss, bæsj, bleier, blomster, trær, biler, ballonger, lær, latex, roleplay, bdsm, og tusenvis av andre ting, som jeg ikke har nevnt. Så lenge det ikke skader noen eller seg selv så tenker jeg KJØR! Nå sporet jeg litt av men det jeg sier er at mennesker er veldig forskjellige, og derfor så er det helt klart mange menn og kvinner som bare DIGGER lange kjønnslepper, og jeg tror neppe at kjæresten din valgte å være samme med deg for hvordan kjønnsorganet ditt ser ut. Jeg skjønner fortsatt at du har det såpass vanskelig når du også vurderer operasjon. Det tenker jeg er et individuelt valg og noe du må bestemme selv. Det kan jo hende det er den rette veien for deg. Men sex og samliv handler bare ikke om kjønnsorganet. Jeg føler i vertfall at det er helhetlig. Man tenner på og elsker en partner helhetlig. Både den fysiske og den psykiske delen. Anonymkode: 51e89...42b 2
copro Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har enorme komplekser for kjønnsorganet mitt selvom ingen mann noensinne direkte har klagd. Unntatt en eks en som kalte den for 'løsfitte'. Han er uansett idiot da.. Jeg har en kjæreste, men er ikke komfortabel med å kle av meg eller stå foran han naken. Har vurdert operasjon og vurderer enda. Jeg tror på han at han elsker hele meg da.. Anonymkode: d69ff...ecf Ojoj, de som ikke kan akseptere en kvinne slik hun er skapt får heller holde seg til onani. Jeg er kanskje litt over snittet glad i oralsex og ville elsket dine store lepper. Tror nesen jeg skulle fått vansker med å stoppe å kose slafse slikke og spise de lange deilige leppene. Du må IKKE finne på å operere, det er jo ikke reversibelt! Bedre å få hjelp til å snu tankesettet ditt. Tenk om jeg kunne få lov å vise deg hvor deilig kjønnsorgan du har.... 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 Henger det litt igjen pga eksen? Han sa det jo for å såre, da er det nødvendvis ikke sant. Min første kjæreste prøvde på det samme og sa ting om at jeg var for vid der nede osv. Har aldri vært vid. Lange kjønnslepper gir godt sexliv, de føles bra på penis, og dama har masse deilige nervetråder som gir nytelse. Opererer du de, så opererer du bort nervetrådene. Vil du ha monoton sex over noe så ubetydelig? Jeg er mer sånn at enhver mann har bare med å godta meg som jeg er. Håper du også kan finne den styrken. Det er ikke skummelt å være fornøyd. Anonymkode: 46f33...200 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Lange kjønnslepper er kjempedeilig. Fantastiske å slikke og suge på, legger seg rundt kuken, utstråler modenhet og lyst. Blir kåt bare av tanken Anonymkode: 7fb79...f91 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #8 Skrevet 26. april 2020 Mine lepper er 20cm og mannen min blir sprengkåt Anonymkode: 5794e...cef
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 Jeg er ikke mann, men ja jeg liker det. Liker kjønnslepper generelt, så det spiller ingen rolle hvordan de ser ut. Anonymkode: d098e...119
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #11 Skrevet 27. april 2020 6 timer siden, vikilLJA skrev: TS hvor gammel er du? 31 år, hvordan det? Anonymkode: d69ff...ecf
Gjest Paramount Skrevet 27. april 2020 #12 Skrevet 27. april 2020 Jeg liker lange og korte. Sexy og frekt dersom de er godt synlige, forfra og bakfra. Fint uansett.
vikilLJA Skrevet 27. april 2020 #13 Skrevet 27. april 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: 31 år, hvordan det? Anonymkode: d69ff...ecf Trur en blir mer fornøyd med seg selv med alderen og godtar seg selv slik en er Endret 27. april 2020 av vikilLJA
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #14 Skrevet 27. april 2020 Jeg har også komplekser. Mannen forteller at jeg har et pent underliv, men jeg tror ikke helt på det og tenker han sier det fordi jeg er så glad i penisen hans. Jeg skulle gjerne ha hatt et underliv som ikke gjør så mye ut av seg, men det fungerer og det er det viktigste. Kan ikke tenke meg å operere, men jeg setter ikke pris på kommentarer om underlivet mitt i det hele tatt. Anonymkode: 49c39...68e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #15 Skrevet 27. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine lepper er 20cm og mannen min blir sprengkåt Anonymkode: 5794e...cef 20 cm lange kjønnslepper? Anonymkode: 0f6f1...4a9 2
intexus40 Skrevet 28. april 2020 #17 Skrevet 28. april 2020 Om vi først har matchet og klærne faller da er størrelsen eller lengde på fitteleppene dine det minste jeg bryr meg om. Samme om fasongen på brystene dine.. Eller om du har strekkmerker eller i dine øyne litt for stor rumpe. Da har du allerede fanget min interesse for den du er og hvordan du er 🙂 Tiltrekning og kjemi er så uendelig mye mer enn kroppslige attributter 1
intexus40 Skrevet 28. april 2020 #18 Skrevet 28. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også komplekser. Mannen forteller at jeg har et pent underliv, men jeg tror ikke helt på det og tenker han sier det fordi jeg er så glad i penisen hans. Jeg skulle gjerne ha hatt et underliv som ikke gjør så mye ut av seg, men det fungerer og det er det viktigste. Kan ikke tenke meg å operere, men jeg setter ikke pris på kommentarer om underlivet mitt i det hele tatt. Anonymkode: 49c39...68e Tror heller det er du selv som gjør mye ut av underlivet ditt jeg. Nyt og lev livet, og stol på hva mannen din sier, hvorfor skulle han lyve om slikt til den han er glad i ?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #19 Skrevet 28. april 2020 Hadde også veldig komplekser for mine, men ingen har noen gang sagt noe negativt om dem. Hadde sex med en fyr for lenge siden (viste seg han bare var ute etter sex, og det var ikke jeg) men han holdt på å skrev til meg i lange tider om hvor deilige lepper han syns jeg hadde. Eh, jeg fikk hakeslepp, men har ikke hatt så mye komplekser etterpå. Min mann har aldri klaget heller. Tror ikke du har noe å bekymre deg over. Alt er nok helt fint, og om du uansett har kjæreste så ville jeg hvertfall ikke brukt tid på å bekymre meg over det. Har hatt mye komplekser med diverse om kroppen, men merker det forsvinner litt og litt ❤️ Anonymkode: 76107...3aa
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #20 Skrevet 28. april 2020 Hvis du selv tror du vil føle deg bedre etter en operasjon, synes jeg du bør vurdere det, samme hva alle andre mener, inkl partner. Anonymkode: 39f9b...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå