Gå til innhold

Finnes slike feministforum?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det fortsatt slike feministforum? Hvis de finnes, hva heter de?

50b3c407-efb5-4268-91f7-56306c426378?fit

Alle inntrykk jeg fikk, ble til slutt analysert gjennom et feminismefilter. På et punkt følte jeg at absolutt alt handlet om kjønn og at alle situasjoner kunne tolkes i en likestillingskontekst.

Anonymkode: 5d5b4...8f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden.

Anonymkode: 9dd5f...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det fortsatt slike feministforum? Hvis de finnes, hva heter de?

50b3c407-efb5-4268-91f7-56306c426378?fit

Alle inntrykk jeg fikk, ble til slutt analysert gjennom et feminismefilter. På et punkt følte jeg at absolutt alt handlet om kjønn og at alle situasjoner kunne tolkes i en likestillingskontekst.

Hvis du kan forestille deg noe, finnes det garantert på nett.

Du må nok bare lete litt for å finne et superhardcore feministforum, som ser patriarkatet bak hver busk og hver setning, og som kaster dartpiler på en tegning av en penis hengt opp på veggen.

Anonymkode: eee72...979

• Liker 2
Skrevet

Send meg PM hvis du vet hva en slik gruppe heter 😄

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

kaster dartpiler på en tegning av en penis hengt opp på veggen

Finnes sånne forum? 😲

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med i den gruppa Tegnehanne sikter til. Den er helt super! Men man kan bare bli medlem ved anbefaling fra et annet medlem. Og jeg kommer ikke til å anbefale ukjente folk fra KG. 

Anonymkode: 0f328...773

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er med i den gruppa Tegnehanne sikter til. Den er helt super! Men man kan bare bli medlem ved anbefaling fra et annet medlem. Og jeg kommer ikke til å anbefale ukjente folk fra KG. 

Anonymkode: 0f328...773

Finnes det? Helt seriøst?

OMG det hadde vært så kult å være flue på veggen der altså! 

Anonymkode: f53e9...028

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tror ikke du skal tro på alt du leser her.

Anonymkode: 658a0...82c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal tro på alt du leser her.

Anonymkode: 658a0...82c

Nesten uansett oppfatning eller bevegelse, er det noen som er drøyere enn andre. Og noen som er enda mer hardcore enn det igjen etc. Så forumet/foreningen Tegnehanne beskriver er neppe fri fantasi.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Likestilling er viktig, eller er du blant de som ikke vet hva feminisme er?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Hvorfor det?

Likestilling er viktig, eller er du blant de som ikke vet hva feminisme er?

Jeg vet veldig godt hva likestilling er. De feministene som frekventerer slike forum er av de som drar det alt for langt. derfor hadde det vært gøy å være flue på veggen der. Du vet, det finnes ekstremister innen det aller meste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes sånne forum? 😲

Det er jo bare å begynne å lete.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet veldig godt hva likestilling er. De feministene som frekventerer slike forum er av de som drar det alt for langt. derfor hadde det vært gøy å være flue på veggen der. Du vet, det finnes ekstremister innen det aller meste.

Jeg er også medlem i den gruppa, og kan avkrefte alle fordommene du har. Diskusjonene er blant de mest saklige jeg har vært med i på nett og det er mange kunnskapsrike og interessante damer der. Men for all del, døm alle basert på et utdrag fra en tegneseriestripe. 

Anonymkode: 96d30...c58

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

kaster dartpiler på en tegning av en penis hengt opp på veggen.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes sånne forum? 😲

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å begynne å lete.

Hvis du tenker på Den selskapelige så er det en gruppe alle, absolutt alle vet om, og dessuten er den neppe så ytterliggående som det tegnehanne beskriver.

17df6769-8256-4a7d-8d37-992188a45f9a?fit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også medlem i den gruppa, og kan avkrefte alle fordommene du har. Diskusjonene er blant de mest saklige jeg har vært med i på nett og det er mange kunnskapsrike og interessante damer der. Men for all del, døm alle basert på et utdrag fra en tegneseriestripe. 

Anonymkode: 96d30...c58

Det kommer vel an på øyet som ser, antar jeg. Som beskrevet i artikkelen det linkes til over her så ender man opp i et ekkokammer og man endrer måten man ser og tilnærmer seg verden på. 
Jeg har vært i lignende situasjon selv, ikke med feminisme, men noe annet. Man blir oppslukt og ser "fienden" i alt og alle. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på øyet som ser, antar jeg. Som beskrevet i artikkelen det linkes til over her så ender man opp i et ekkokammer og man endrer måten man ser og tilnærmer seg verden på. 
Jeg har vært i lignende situasjon selv, ikke med feminisme, men noe annet. Man blir oppslukt og ser "fienden" i alt og alle. 

Det er veldig allmennmenneskelig å bli sakte men sikkert oppslukt av et perspektiv eller verdensbilde når man hele tiden eksponeres for det samme. Alle slike ekkokammere fungerer på lignende måte, skjønt noen er mer moderate og noen mer radikale enn andre.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig artikkel, og jeg synes hun tar det ganske på kornet med verden sett gjennom feminismebrillene hennes vs. den virkelige. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om su vet hva det handler om så skjønner jeg ikke iveren.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes dyrevernforum for kriminelle. De drar det for langt. Det finnes miljøvernforum for kriminelle. De drar det for langt. Det finnes helt sikkert forum for kriminelle feminister. De ødelegger en god sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...