AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Når en kollega misoppfatter en god del og tror at jeg flørter med personen uten at jeg har noen baktanker med dette. Er kun en god kollega. Er så fortvila i forhold til dette. Hva gjør jeg i forhold til dette? Anonymkode: 5a2cc...515
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #2 Skrevet 27. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Når en kollega misoppfatter en god del og tror at jeg flørter med personen uten at jeg har noen baktanker med dette. Er kun en god kollega. Er så fortvila i forhold til dette. Hva gjør jeg i forhold til dette? Anonymkode: 5a2cc...515 På gamlejobben ble det trodd at jeg var flørtende mot en kollega. Jeg syns ikke om han på annen måte enn kollega. Han er en skikkelig raring med et merkelig utseende, men han var hyggelig. Han var en av få med samboer så det føltes trygt å snakke mer med han enn andre. De single gutta på jobben trodde ofte at jeg flørta så der følte jeg meg veldig som fritt vilt. Jeg vil jo kun ha venner, men ble oppfattet som flørtende mot alle. Spesielt han ene rare kollegaen min ble etter hvert frekk mot meg fordi andre begynte å komme terte at jeg var flørtende. Jeg måtte fysisk holde meg langt unna, gå for meg selv og være frekk for å ikke bli oppfattet som flørtende. Anonymkode: ad559...e8f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Hvilket land er han fra? Anonymkode: f31c8...b26
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #4 Skrevet 27. april 2020 Jeg har samme problem, men har alltid vært åpen om at jeg er opptatt og elsker mannen min kjempehøyt. Jeg får kommentarer som du er så fin og søt. Da svarer jeg kjapt et takk, det syns mannen min også. Pynter meg for han, også er det bonus for single kollegaer at de har noe pent å se på😉 Det er selvsagt noen som prøver seg, men de blir vennlig avvist. Anonymkode: bbb43...636 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilket land er han fra? Anonymkode: f31c8...b26 Har det noe å si hvilket land personen fra? Menn er menn. De flørter og misoppfatter signaler like mye som kvinner. Anonymkode: bbb43...636 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #6 Skrevet 27. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det noe å si hvilket land personen fra? Menn er menn. De flørter og misoppfatter signaler like mye som kvinner. Anonymkode: bbb43...636 Det har veldig mye å si for hvordan dette bør løses. Anonymkode: f31c8...b26 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 Typisk at relevante spørsmål skal stemples som rasistisk. Minner meg om politiet i England som lot innvandrergjenger voldta småjenter i årevis fordi de var redde for å bli oppattet som rasister hvis de stilte spørsmål. Anonymkode: de7d5...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #8 Skrevet 27. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg i forhold til dette? Mange menn er veldig innbilske. Du må bare være tydelig. Rist vekk eller stirr på hånda hans om han tar på deg, si at du ikke er interessert, be ham gå og tafse på noen andre. Ikke fnis og si Jamen jeg har kjæreste, si piss off, jeg er ikke interessert. Anonymkode: d7871...732 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #9 Skrevet 27. april 2020 Hanmisoppfatter ikke, han manipulerer deg. Han forsøker å få deg til sengs og da later han som om du flørter selv om han vet du ikke gjør det. Ganske vanlig blant menn. De går etter naive og noen ganger unge kvinner som prøver være snille og greie, fordi de vet at de kvinnene ikke klarer sette grenser og si nei. Så de fortsetter pushe og mase på disse kvinnene og late som om kvinnene er med på det for å kødde med hodene deres Anonymkode: 441c7...3dd 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #10 Skrevet 27. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: På gamlejobben ble det trodd at jeg var flørtende mot en kollega. Jeg syns ikke om han på annen måte enn kollega. Han er en skikkelig raring med et merkelig utseende, men han var hyggelig. Han var en av få med samboer så det føltes trygt å snakke mer med han enn andre. De single gutta på jobben trodde ofte at jeg flørta så der følte jeg meg veldig som fritt vilt. Jeg vil jo kun ha venner, men ble oppfattet som flørtende mot alle. Spesielt han ene rare kollegaen min ble etter hvert frekk mot meg fordi andre begynte å komme terte at jeg var flørtende. Jeg måtte fysisk holde meg langt unna, gå for meg selv og være frekk for å ikke bli oppfattet som flørtende. Anonymkode: ad559...e8f Problemet er at han her misoppfatter utrolig mye 😞 Prøver kun å være høflig,vennlig og ingen baktanke. Har hatt noen tøffe uker pga dette og vurderte å sykemelde meg,men har ikke gjort det. Han unngår meg,ikke hilser når jeg møter han i korridoren på jobb. Prøvde å snakke med han en dag i påsken,men då sa han ikke hele situasjon til min sjef 😕 Anonymkode: 5a2cc...515
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #11 Skrevet 27. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: På gamlejobben ble det trodd at jeg var flørtende mot en kollega. Jeg syns ikke om han på annen måte enn kollega. Han er en skikkelig raring med et merkelig utseende, men han var hyggelig. Han var en av få med samboer så det føltes trygt å snakke mer med han enn andre. De single gutta på jobben trodde ofte at jeg flørta så der følte jeg meg veldig som fritt vilt. Jeg vil jo kun ha venner, men ble oppfattet som flørtende mot alle. Spesielt han ene rare kollegaen min ble etter hvert frekk mot meg fordi andre begynte å komme terte at jeg var flørtende. Jeg måtte fysisk holde meg langt unna, gå for meg selv og være frekk for å ikke bli oppfattet som flørtende. Anonymkode: ad559...e8f Har du noen gode tips ? Liker han som person,men ikke noe mer. Anonymkode: 5a2cc...515
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #12 Skrevet 28. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gode tips ? Liker han som person,men ikke noe mer. Anonymkode: 5a2cc...515 Vær like hyggelig med andre. Overse han en periode. Vis at du bare er sånn. Anonymkode: ad559...e8f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #13 Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær like hyggelig med andre. Overse han en periode. Vis at du bare er sånn. Anonymkode: ad559...e8f Har vell vært litt for koselige i hans øyne og helt ærlig så vet jeg ikke hva dette går i om han tror at jeg er interessert eller noe 😕 Anonymkode: 5a2cc...515 1
Menchit Skrevet 28. april 2020 #14 Skrevet 28. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at han her misoppfatter utrolig mye 😞 Prøver kun å være høflig,vennlig og ingen baktanke. Har hatt noen tøffe uker pga dette og vurderte å sykemelde meg,men har ikke gjort det. Han unngår meg,ikke hilser når jeg møter han i korridoren på jobb. Prøvde å snakke med han en dag i påsken,men då sa han ikke hele situasjon til min sjef 😕 Anonymkode: 5a2cc...515 Men hva er egentlig problemet? Hvis han unngår deg så bare konsentrer deg om jobben din og drit i fyren.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #15 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, Menchit skrev: Men hva er egentlig problemet? Hvis han unngår deg så bare konsentrer deg om jobben din og drit i fyren. Problemet er at han vrir og vrenger på ting og at det er jeg som får driten. Anonymkode: 5a2cc...515
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #16 Skrevet 29. april 2020 På 28.4.2020 den 8.25, AnonymBruker skrev: Problemet er at han vrir og vrenger på ting og at det er jeg som får driten. Anonymkode: 5a2cc...515 Ja, da må du holde deg unna han. Han er jo ikke så grei likevel da. Anonymkode: ad559...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå