Gjest HANNA Skrevet 12. september 2002 #1 Del Skrevet 12. september 2002 Mannfolk er ute på byen, drekker seg kjekke og får med seg ei dame hjem. På søndagen så samles mannfolka og snakker om erobringene sine, hva de har gjort, med hvem , at hu var lett bytte og hvor mange de har hatt. Så tror de at vi kvinnfolk er helt hjernedøde og at vi ble lurt med på sengevalsen. Men dem må slutte nå. Når de tror at dem har vinni, så har dem bare lurt seg sjøl. Vi veit hva vi vil ha, går etter det, får det, og vi snakker om det til andre jenter som de gjør til kameratene sine. Dem trur dem har lurt oss, men hvem er det som lurer hvem hvis man skal snakke om det. Dere mannfolk må slutte å skryte, og hovere. Vi er ikke mer bytte enn dere er. Hvem fikk lang nese nå mon tro??????????????????? Lykke til videre dere uimotståelige kjekkaser. Der tok vi dere. HANNA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 13. september 2002 #2 Del Skrevet 13. september 2002 helt sann historie fra taxi-køen i går natt; tre ungjenter og en gutt. de snakket om en kar de alle kjente. -jo, vi har jo alle hatt ham (hylfliring fra jentene), men han har jo ei dame han har vært sammen med forever, liksom. -ja, tenk alt han fortalte om seg selv..(knising)..ja, de har to unger.. -tja, han var jo grei nok, det er jo greit når andre har testet (hylende latter), da vet man jo liksom hva man får på en måte..jeg er jo ikke seriøs akkurat, så det passa fint med hun dama.. -men tenk at han har en gullfisk som heter fluffen (her knakk alle sammen i krampelatter, jeg også)!! -ja, tenk at det går an, hva er det for et navn, fluffen liksom (mer latter).. (dette med fluffen hadde han tydeligvis fortalt alle) fikk meg en god latter før sengetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. september 2002 #3 Del Skrevet 13. september 2002 He he, hadde mannen som sto sammen med jentene også hatt ham? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 13. september 2002 #4 Del Skrevet 13. september 2002 det går jeg nesten ut fra...de virket som at de kjente til ham hele gjengen..*LOL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2002 #5 Del Skrevet 13. september 2002 randabergmann21 Hei hanna kjente meg igjen i historien din om drikke seg kjekke,bla bla bla. bli med hjem, blablabla og kamerat treff på søndagen etter 2 dager på fydlå og jabba om helgås begivenheter.. men du snakke om lang nese, menn drite vel i om hu og bare e ute etter et en gangs eventyr.. helt greit for meg det.. e ikke interessert i någe forhold, og det e meg revnande likegyldigt ka hu e ute itte.. Får si som onkelen min seie, hva skal du med en håndfull, når det er et helt land fullt.. God helg. I mårå blir det øl og galskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. september 2002 #6 Del Skrevet 15. september 2002 Her blir vi ikke akkurat tillagt noe særlig mer intelligens enn skostørrelsen vår da, men jeg skjønner hva du mener. Når gutter skryter om siste natts erobringer, blir det som oftest ekstremt flåsete og gjerne tatt helt ut fra proposjoner. Da blir det liksom denne greia med at "dama hadde det så deilig at hun ikke ville gi slipp på meg, så jeg måtte snike meg ut og nesten riste henne av beinet mitt". Vi er også klare over at kvinner er seksuelle vesener og kan komme til å nyte ONS like mye som oss. Som sagt, denne greia med siste natts erobringer skal du ikke tillegge noen særlig vekt. Det gjør heller ikke de andre gutta som blir servert historien, de vet at det blir lagt på i hytt og pine, fordi de har fortalt historier selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 15. september 2002 #7 Del Skrevet 15. september 2002 Når de tror at dem har vinni, så har dem bare lurt seg sjøl. Vi veit hva vi vil ha, går etter det, får det, og vi snakker om det til andre jenter som de gjør til kameratene sine. Dem trur dem har lurt oss, men hvem er det som lurer hvem hvis man skal snakke om det. Dere mannfolk må slutte å skryte, og hovere. Vi er ikke mer bytte enn dere er. Hvem fikk lang nese nå mon tro??????????????????? Reagerer en del på det du skriver her, ikke fordi du sikkert har rett i det du sier om at gutta skryter av dette, og heller ikke fordi du sier at jentene lurer oss. Det jeg reagerer på er dette med "vi er ikke mer bytte enn dere er". For meg er det helt greit at folk har One-night-stands, men jeg syns ikke det er greit uansett hvem som er "byttet" i en slik situasjon. For meg blir det feil å ha sex med en jente for en natt dersom hun tror at jeg er forelsket i henne og at det kan blir noe mer senere. Jeg syns faktisk at om man skal ha ONS så bør det være klart for begge parter på forhånd om at det handler om kun det.... en natts opplevelse. Man må kunne være så ærlig at man fortelle hva slags hensikter man har, også får det bli opp til den andre om dette fortsatt er noe man ønsker eller om man ikke vil fordi man vil bli såret i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 15. september 2002 #8 Del Skrevet 15. september 2002 Veldig enig med deg, Kristian(71). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. september 2002 #9 Del Skrevet 16. september 2002 Tror ikke skryting og praling er bare noe gutta gjør, jentene må nok ta sin del av fandenskapet! Helvetes idiotisk uansett spør dere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanna. Skrevet 16. september 2002 #10 Del Skrevet 16. september 2002 Til Randabergmann 21. Hvis du driter i det, så var det ikke ment til deg, dette var ment til de som opplagt tror de har lurt oss og skryter av det. Som en annen her inne sa: det er helt idiotisk, og det er jeg faktisk enig i. Men jeg er litt lei av at gutta tror de har fått et trofe og at de tror de har lurt oss. For uansett om noen er uenig med hva jeg skriver, så finnes det fryktelig mange gutter/menn som skryter av helgas bragder. Til sexysadie: ja jenter skal ta sin del av kaka. Men jentene begynte nok fordi de var lei av å bli komentert negativt og bli sett på som horer, lett på trån og løssluppen mens gutta blir bare ledd av og får et klapp på skuldrene. Selvfølgelig er begge parter like ille, men det er på tide at gutta får vite at jentene tenker og gjør akuratt det samme fordi dem er lei av å bli sett på som dumme, lettlurte blondiner. Vi vet hva vil ha, går etter det og får det. Og til moralister som snakker om vennskap, ring på fingeren, flytte sammen også ha sex, da har dere misforstått. Jeg tar opp et tema som er mye mer aktuelt enn dere tror. Et nummer for natten skjer tusenvis av mennesker hver eneste dag og vi jenter er ikke offer, det er på tide at gutta slutter å innbille seg det. Hanna. randabergmann21 Hei hanna kjente meg igjen i historien din om drikke seg kjekke,bla bla bla. bli med hjem, blablabla og kamerat treff på søndagen etter 2 dager på fydlå og jabba om helgås begivenheter.. men du snakke om lang nese, menn drite vel i om hu og bare e ute etter et en gangs eventyr.. helt greit for meg det.. e ikke interessert i någe forhold, og det e meg revnande likegyldigt ka hu e ute itte.. Får si som onkelen min seie, hva skal du med en håndfull, når det er et helt land fullt.. God helg. I mårå blir det øl og galskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå