Gå til innhold

Gir stor klitt og kjøttfulle skamlepper større nytelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor utstående klitt og litt lange kjøttfulle skamlepper. Etter at jeg fødte for 10 år siden, har jeg fått mer bollemus og alt er mer fremtredende. 

Jeg er veldig følsom i underlivet og har noen ekstremt sterke orgasmer mener jeg selv da, og lurer på om det kommer av at jeg er "velutstyrt" der nede? 

Jeg har ikke snakket med andre damer om dette, så jeg tenker det kanskje er noen menn som kan svare meg? 

Anonymkode: f3db2...eb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel omtrent som å spørre om en mann med stor penis får bedre orgasmer. 

Anonymkode: 08f0d...0b2

• Liker 3
Skrevet

Du kan fikse fantasiene dine en annen plass, grisegutt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bikbokelsker skrev:

Du kan fikse fantasiene dine en annen plass, grisegutt.

Jeg er en dame som lurer på dette, og siden menn har hatt sex med forskjellige underliv har de gjerne erfart dette. 

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame som lurer på dette, og siden menn har hatt sex med forskjellige underliv har de gjerne erfart dette. 

Ts

Hahaha neppe!

AnonymBruker
Skrevet

Tror du menn med store peniser får lettere og sterkere orgasmer enn menn med små peniser da? Det blir jo det samme.

Det kan være at du nå er tryggere på deg selv og din seksualitet og derfor oppnår lettere og kraftige orgasmer.

Anonymkode: 9fb10...967

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig tynne lepper, ikke-eksisterende indre lepper. Klitten min er nesten usynlig. Jeg oppnår veldig lett både klitoris orgasme og vaginal orgasme. Tror ikke det har noe å si. 

Anonymkode: 3d0b8...3a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er skamlepper?

Anonymkode: 36e6e...b19

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er skamlepper?

Anonymkode: 36e6e...b19

Akkurat det jeg skulle spørre om også. Jeg har i alle fall ikke skamlepper, for jeg har ingenting jeg skammer meg over. Det jeg har heter kjønnslepper. 

Anonymkode: 0c109...a44

• Liker 1
Skrevet

Ikkje ekspert men eg vil tro at folk som har betalt for å snippe vekk det som kan snippest vekk er mindre følsomme der nede fordi det er fjerna. Så kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

I trange bukser kan større klitt gi litt mer nytelse? ;) 

Anonymkode: 89c29...6da

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, mammahjarte skrev:

Ikkje ekspert men eg vil tro at folk som har betalt for å snippe vekk det som kan snippest vekk er mindre følsomme der nede fordi det er fjerna. Så kanskje?

Jeg er ihvertfall mere følsom nå enn jeg var før jeg opererte. 

Anonymkode: 2d3b7...eab

AnonymBruker
Skrevet

Lengre lepper gir mer stimulig av klitoris under samleie, fordi de dras litt frem og tilbake av penis. Tror ikke størrelsen på klitoris har noe å si for følsomheten, men det har jo den åpenbare fordelen at den er lett å finne. 

Anonymkode: c1af5...a17

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stor utstående klitt og litt lange kjøttfulle skamlepper. Etter at jeg fødte for 10 år siden, har jeg fått mer bollemus og alt er mer fremtredende. 

Jeg er veldig følsom i underlivet og har noen ekstremt sterke orgasmer mener jeg selv da, og lurer på om det kommer av at jeg er "velutstyrt" der nede? 

For det første synes jeg det der et vakkert syn, for det andre er klitten lettere å tilfredstille å suge... At du får ekstrem sterke orgasmer kan du takke deg selv for, det handler om ren kåthet og litt fordi du har ereksjon kjennes bedre pga størrelsen...

Du er nok mere seksuelt tent også nå enn da du var i småbarnstiden, nå har du sikkert bedre tid til deg selv også. For å måle styrken på orgasmene dine før og nå merkes den best ved onani... Regner med du er som de fleste, vi ser mye mere glede av sex og onani, og de blir bare sterkere med årene🙄

Skrevet

Stor klitt og fyldige lepper er bare nydelig, likeså ei bollemus. Med det er også flatmus med liten klitt og små lepper. Bruken av den er det viktigste.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke? Har det selv, men hadde sikkert nytet sex med en 'strek' også... 

Anonymkode: a86dd...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...