Gjest skindeep Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Min lille fyller 1 år i helga.. Og jeg skal bake kake! Noen som har noen forslag til en 1-års kake? Skriv gjerne ned oppskrift!!
Gjest LoisLane Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Bløtkake med banan er mildt og passer de fleste små bra. Vaniljekrem er jo også nam inni. Risboller er godt, men noe fælt kliss. Boller er vel en evig klassiker? Jeg pleier å servere gele i alle bursdager - det slår som regel an for små, og ofte for store også.
Gjest skindeep Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Gele ja, det hadde jeg helt glemt! Det var ihvetfall slager da jeg var liten også!
Totalya Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 En lys sjokoladekake faller som regel bedre ismak hos små barn enn kaker med kraftig smak. (selv om firåringen min er helt vill etter cappuchinokake )
Totalya Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 En lys sjokoladekake faller som regel bedre ismak hos små barn enn kaker med kraftig smak. (selv om firåringen min er helt vill etter cappuchinokake )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå