Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid ca 4 uker og vært sterkt kvalm siden igår og kastet opp idag. Er det mulig så tidlig? 

Anonymkode: da253...866

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. 

Anonymkode: d5ea6...4c9

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mulig hvis du har det slik, eller mener du at du later som du er dårlig? 

Anonymkode: c6cb5...c73

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel mulig hvis du har det slik, eller mener du at du later som du er dårlig? 

Anonymkode: c6cb5...c73

Haha selvsagt ikke! Men kan jo være omgangssyke? 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har oppdaget svangerskapet ved å begynne å kaste opp, altså de har ikke testet en gang før «omgangssyken» ikke gikk over 😅 Så ja, det går dessverre an.

Anonymkode: be6be...d88

Skrevet

Det er vel mulig. Min kvalme varte fra uke 5- uke 11 i begge svangerskap. Jeg syns det var tidlig med uke 5, men jeg skjønte at det ikke var omgangssyke fordi jeg 'aldri' får det. 

Gratulerer med svangerskapet, håper ikke kvalmen blir fryktelig slitsom 😊

Skrevet

Jepp det er mulig. Her startet det ca 4dager før ikm. Men tenkte jeg innbilte meg det, var jo gravid og det fortsatte hele første trimester 😅

Skrevet

Jepp, det er veldig mulig. Jeg var kvalm fra før jeg testet (rundt 4 uker) fram til 12.-13. uke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kvalm så tidlig som i uke 4.

Anonymkode: 0065d...21f

AnonymBruker
Skrevet

Huff, jeg er så kvalm store deler av dagen. Det betyr vel at jeg må slite slik fram til uke 12-13 😭

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg er så kvalm store deler av dagen. Det betyr vel at jeg må slite slik fram til uke 12-13 😭

Jeg var sengeliggende til uke 15-16 😭. Hver forberedt på det verste 🙄.

Er i uke 21 no og har fortsatt noen dager hvor jeg er kvalm og uggen. Men kan ikke sammenlignes med de første månedene..

Anonymkode: c090f...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...