Gå til innhold

Består ikke dorull-testen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Dette kommer til å bli et tema før eller siden, og neste år skal jeg mest sannsynlig i millitæret. Finnes det noe jeg kan gjøre? (Har ikke råd til operasjon)

Anonymkode: 528ec...8ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen er dassrull testen?

Anonymkode: 3cf96...dd1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen er dassrull testen?

Hvis man får kuken igjennom en dassrull er den liksom ikke fet nok til å tilfredsstille kvinner. 

TS: du skal ikke gjøre noe som helst med det. Er det virkelig et problem? 

Anonymkode: e59c2...ab9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har det med militæret å gjøre? Og hvor har du hørt at kvinner ikke blir tilfredsstilt med mindre kuken har større omkrets enn en dorull?

Anonymkode: 46ad2...dca

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man får kuken igjennom en dassrull er den liksom ikke fet nok til å tilfredsstille kvinner. 

Takk.

Nå måtte jeg gå og sjekke en dorull, man kan ha mye glede av en sånn kuk. Hvilken som helst kuk. Fucking korona. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Dette kommer til å bli et tema før eller siden, og neste år skal jeg mest sannsynlig i millitæret. Finnes det noe jeg kan gjøre? (Har ikke råd til operasjon)

Anonymkode: 528ec...8ea

Dette er kun et problem i ditt hode. Om din erigerte penis akkurat går gjennom en dorull er den ca. 12 cm i omkrets og da er den innenfor normalen. De fleste damer blir tilfredsstilt med en slik penis.

Anonymkode: 742e4...cd6

• Liker 5
Skrevet

Bwahahaha det er det latterligste jeg har hørt🙈 er dette noe gutter tror er sant😳åh herlighet altså!!! 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor har du hørt at kvinner ikke blir tilfredsstilt med mindre kuken har større omkrets enn en dorull?

Anonymkode: 46ad2...dca

Det er en dårlig vits som henger svevende i landets garderober på ungdomskolen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann kom inn på badet med ståkuk når jeg satt på do og klagde over at jeg ikke ville bruke den til noe. Jeg tredde dorullen på, men den passet ikke🤦‍♀️ sa den kan ikke engang brukes til det, totalt ubrukbar den der altså.  Så vær glad hvis tissn din passer og i det minste kan brukes til dorullholder🤷‍♀️

Anonymkode: 11108...865

• Liker 15
Skrevet

Sersjanten kommer definitivt til å gi deg reprimande for det der ja. Håper du ikke søkte befalskolen, for der er minstekravet 18 minutter på 3000-meter, 3 Pullups av typen bravo og bestått dassrull-test.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å ha deg med doruller, ikke bra det der😃

Spøk til sides, penisstørrelse og ikke minst omkrets har vært diskutert opp og i mente. Vær klar over at de kvinner som angir størst tilfredshet med sitt sexliv og har størst sjanse for å oppnå orgasme under sex er lesbiske kvinner. De slår sine heterofile søstre ned i støvlene. Så penis er åpenbart ikke alt når det gjelder veien til orgasme og nytelse for kvinner! De fleste kvinner angir riktignok at omkrets er viktigere enn lengde, men allikevel oppnår bare mindretallet orgasme ved penetrasjon alene. Det må som regel stimulering av klitoris til. Så kommer sikkert en rekke kvinner her på KK til å stå frem og fortelle hvor lett de kommer og ikke minst kun ved vaginal stimulering, de finnes nok, men er dessverre blant mindretallet. Dette er vel de samme kvinner som alle har menn med penis på 20+ cm og omkrets som et middels håndledd. Det blir så flott når de finner hverandre. 

Anonymkode: bdca2...950

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Jeg har vært gjennom førstegangstjeneste, pult 2000 ganger, har laget to barn og fremdeles har ikke hverken lengde eller tykkelse vært et tema.  

Anonymkode: 9edae...3f4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Mumsmums skrev:

Bwahahaha det er det latterligste jeg har hørt🙈 er dette noe gutter tror er sant😳åh herlighet altså!!! 

Tja, latterlig å latterlig. Gutter utsettes for dette tidlig i tenårene før de er ferdig med puberteten og er moden nok til å forstå bedre, dette starter jo allerede mot slutten av barneskolen for mange. Det er i grunn litt synd. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, latterlig å latterlig. Gutter utsettes for dette tidlig i tenårene før de er ferdig med puberteten og er moden nok til å forstå bedre, dette starter jo allerede mot slutten av barneskolen for mange. Det er i grunn litt synd. 

Utsettes av hvem? Andre gutter da? Jeg (kvinne) har aldri hørt om dorulltesten. 

Anonymkode: 1f2cd...c15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann kom inn på badet med ståkuk når jeg satt på do og klagde over at jeg ikke ville bruke den til noe. Jeg tredde dorullen på, men den passet ikke🤦‍♀️ sa den kan ikke engang brukes til det, totalt ubrukbar den der altså.  Så vær glad hvis tissn din passer og i det minste kan brukes til dorullholder🤷‍♀️

Anonymkode: 11108...865

Snikskryt!

Anonymkode: a3458...838

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utsettes av hvem? Andre gutter da? Jeg (kvinne) har aldri hørt om dorulltesten. 

Anonymkode: 1f2cd...c15

Ja, det er jo først og fremst unge gutter som allerede har lavt selvbilde dette går utover. Det er trist, på lik linje med at unge jenter føler at de må ta kosmetiske operasjoner for å være god nok. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jenter har blyanttesten for å føle oss stygge, gutta har dorulltesten.

Idioti 

Anonymkode: 61fc9...bd9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jenter har blyanttesten for å føle oss stygge, gutta har dorulltesten.

Idioti 

Anonymkode: 61fc9...bd9

Jeg har selv aldri hørt om det, hva er det for noe?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Blyanttesten er vel om du kan holde en blyant under puppen har du hengepupper? Tullete både det og denne dorulltesten (som jeg som jente ikke hadde hørt om før. TS, det stemmer IKKE at dette er en greie, det er absolutt ikke behov for så tykk penis)

Anonymkode: 2223d...b96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du blyant under puppene har du hengepupper. 

Anonymkode: 70104...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...