Rebecca30 Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 (endret) Leste i en artikkel på en nettavis nylig at stillingen «reverse cowgirl» skulle være en bra stilling for oss damer. Jeg prøvde stillingen sammen med typen i går, men det ble keitete og rart. Tror kanskje ikke jeg gjorde den helt «rett». Er dette en stilling dere benytter i sexlivet deres? Synes dere det er en deilig stilling, eller er det andre som er bedre? Har dere noen tips for hvordan man skal utføre den? Endret 26. april 2020 av Rebecca30
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Bruker den veldig ofte, men har aldri tenkt over at det krever noen spesiell teknikk, jeg bare trer meg på og rir i vei. Anonymkode: 47da7...c48 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Du rir vel som vanlig bare andre vei. Jeg personlig liker den ikke, men det er fordi jeg ikke ser ansiktet da og jeg liker øyekontakt. Hater når folk skriver at «denne stillingen er bra for jenter» alle er jo forskjellig🤷🏽♀️ Anonymkode: 6cac7...f40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå