Gå til innhold

Innvollsorm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forrige uke hadde jeg en del magesmerter og diaré, men det forbedret seg og jeg er bra nå. Men den første dagen jeg hadde normal avføring igjen, så jeg noe som jeg ikke helt skjønner hva er; det var noe langt og hvitt. Det minnet meg om slike hvite lange fettstrimler i kjøtt.. 

var litt redd for at det kan ha vært fett (og da evt problemer med lever/galle), men det hadde vel aldri kommet ut slikt?

kan det ha vært mat, eller kan det ha vært innvollsorm?

skal til lege.. men ville høre her om noen vet hva det kan være.. 

jeg har ikke sett noe siden den dagen.

Anonymkode: 8393f...608

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

I forrige uke hadde jeg en del magesmerter og diaré, men det forbedret seg og jeg er bra nå. Men den første dagen jeg hadde normal avføring igjen, så jeg noe som jeg ikke helt skjønner hva er; det var noe langt og hvitt. Det minnet meg om slike hvite lange fettstrimler i kjøtt.. 

var litt redd for at det kan ha vært fett (og da evt problemer med lever/galle), men det hadde vel aldri kommet ut slikt?

kan det ha vært mat, eller kan det ha vært innvollsorm?

skal til lege.. men ville høre her om noen vet hva det kan være.. 

jeg har ikke sett noe siden den dagen.

Anonymkode: 8393f...608

Kan du ha litt slim i avføringen? Tarmene er jo en eneste lang slimhinne så naturlig at det kommer litt ekstra når den kanskje har vært litt irritert. Mulig du må ta en avføringsprøve for å sjekke betennelsestatus i tarmen. Høres ikke ut som orm. Men fint å få sjekket hos legen.

Anonymkode: 7e6fa...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...