AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Trådtittelen sier vel det meste, men for å utdype litt: jeg har gått på Provera i 5 dager, og de siste par dagene har jeg vært så utroolig trøtt og irritabel uten at noe annet har skjedd som kan forklare det! Har bare lyst til å dra et øde sted vekk fra mann og barn og SOVE! (Det pleier jeg forsåvidt å ha lyst til ellers og, men ikke så altoverskyggende som nå🤪). Kviser har jeg også fått, og føler meg både tjukk og ekkel. Noen som kjenner seg igjen? Leser at dette er vanlige gestagenbivirkninger, men har ikke hørt om andre som har opplevd det Anonymkode: 036d4...147
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Høres kjent ut ja... Anonymkode: e37ac...25e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Hvis du er så irritabel på femte dagen med medisin og vil vekk fra ditt egent barn, så får jeg veldig blandet følelser på at du uttrykker deg i et «ufrivillig barnløs»-forum 🙄 Anonymkode: e09bf...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Jeg har hatt mange runder med provera, aldri opplevd en eneste bivirkning. Anonymkode: cdf1f...acd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #5 Skrevet 27. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er så irritabel på femte dagen med medisin og vil vekk fra ditt egent barn, så får jeg veldig blandet følelser på at du uttrykker deg i et «ufrivillig barnløs»-forum 🙄 Anonymkode: e09bf...ce8 Hehe. En sånn respons burde jeg selvfølgelig forutsett😏 Jeg burde kanskje nevnt det innledningsvis, men dette er ikke første gang i behandling, da nummer en også er unnfanget ved hjelp av hormonbehandling. Jeg vet ikke om du har barn selv, men de aller fleste småbarnsmødrene jeg kjenner ønsker seg vekk i ny og ne uten at det betyr noe annet enn at man er sliten, uavhengig av om man er tidligere/nåværende ufrivillig barnløs eller ei. Jeg la til en skrullete smiley for å understreke ironien i det, men det gikk åpenbart over hodet på deg😌 Anonymkode: 036d4...147 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 På 26.4.2020 den 20.02, AnonymBruker skrev: Trådtittelen sier vel det meste, men for å utdype litt: jeg har gått på Provera i 5 dager, og de siste par dagene har jeg vært så utroolig trøtt og irritabel uten at noe annet har skjedd som kan forklare det! Har bare lyst til å dra et øde sted vekk fra mann og barn og SOVE! (Det pleier jeg forsåvidt å ha lyst til ellers og, men ikke så altoverskyggende som nå🤪). Kviser har jeg også fått, og føler meg både tjukk og ekkel. Noen som kjenner seg igjen? Leser at dette er vanlige gestagenbivirkninger, men har ikke hørt om andre som har opplevd det Anonymkode: 036d4...147 Hei. Jeg har nettopp avsluttet en 7 dagers proverakur etter ma og er spent på hva som skjer nå. Tok siste pille i går og har spottet litt, eller brunt på papiret etter dobesøk og en god del murringer. Typisk meg er at mensen ikke dukker opp, men får vente noen dager for å se. Har vært litt sur og lei ja! 🙂 Hvor er du i kuren nå? Anonymkode: cd20d...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå