Gå til innhold

Hvordan leve med seg selv etter å ha hatt sex med noen med kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke skriv hat, gjort er gjort

Anonymkode: 90291...f26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som du kom frem til en fin konklusjon i ditt eget innlegg. 

Anonymkode: df44a...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Går helt fint det. Ikke jeg som var utro, og kjenner ikke dama heller. Pult er pult.

Anonymkode: 3ac54...150

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som du kom frem til en fin konklusjon i ditt eget innlegg. 

Ja gjort er jo gjort men det er fortsatt dårlig gjort

Gjest supernova_87
Skrevet

Skam og skyldfølelse har som alle følelser en funksjon. Deres funksjon er å gi deg vonde følelser så du ikke skal gjøre det samme igjen. Så kjenn litt på de vonde følelsene og med tiden vil de forsvinne. Det er bra at du har det litt vondt nå. ☺ Men så vil det gå over! Alle gjør feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Prøv dette da: Ja, det var kjipt gjort, men du skjønner det selv og kan bestemme deg for å ikke gjenta denne feilen. Hva får du ut av å tenke på dette fremover? Det gagner hverken deg selv eller noen andre. Det er ikke farlig å ha dårlig samvittighet selv om det føles tungt. Det kan være fint med et moralsk kompass. Bruk det til å lære av dine feil i stede for å la det ødelegge for deg selv. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Sier det til kjæreste hans. 

Anonymkode: 3477b...a7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste måten du kan rette opp dette på er hvis du har sex med damen hans også. Det vil balansere det ut.

Anonymkode: 7e3cf...a74

AnonymBruker
Skrevet

Håper du forteller dama hans at han er en utro jævel

Anonymkode: f2094...138

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du forteller dama hans at han er en utro jævel

Anonymkode: f2094...138

Alternativt forteller du typen hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk vanligere enn du tror i Norge. Norge er på verdenstoppen når det gjelder dette, selvom vi ikke later som det.

Anonymkode: ffdf8...9af

• Liker 1
Skrevet

Det er "noens kjæreste" som skal ha dårlig samvittighet, ikke du. Personen kunne og burde ha sagt nei, samme om du så la deg naken i fanget hens.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hundejente skrev:

Det er "noens kjæreste" som skal ha dårlig samvittighet, ikke du. Personen kunne og burde ha sagt nei, samme om du så la deg naken i fanget hens.

Men hvis  man visste at han hadde dame?

Gjest tullingfranord
Skrevet (endret)

Som en har oppleved at kjæresten har vært utro så har jeg null sympati med svinet hvis du ikke viste det før etterpå okei da er kun han som er skyld men hvis du viste han hadde kjæreste og hoppet til køys med han til tross for det da har du null sympati fra meg altså.

Kjæresten hans som blir holdt for narr og i mitt tilfelle så var jeg så glad i kjæresten min at jeg nektet å tro at hun kunne gjøre noe sånt en kompis av måtte hale meg ut av leiligheta fordi han hadde sett henne kline med en type på byen.

Hun innnrømmet forholdet og det var det.

Lang historie kort hun fant alle sakene sine uttafor døra med en beskjed om å dra hjem til den nye typen sin.

Som også hadde kjæreste btw så to personer som ble hold for narr sist jeg snakket med henne var 10 år siden da hun stod uttafor døra mi.

Endret av tullingfranord
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis  man visste at han hadde dame?

Kjenner du henne? Du kan jo fortelle henne. Det kan lette samvittigheten.

Anonymkode: 13a0f...63e

Skrevet

Vel, hvem har vært utro? Visste du hva du blanda deg opp i? 

For å si det slik: den utroskapen hadde kommet til å skje før eller siden, det kan man regne med. Om ikke med deg eller så desto mer med andre. Og blir det slutt på forholdet, så sier man til den bedratte part: good riddens.

(Jeg kjenner faktisk en fyr, N.N., som ble rundpult av dama til en eller annen (hanrei). Hanrei oppsøkte N.N. og N.N. var jo da overbevist om at her var det bare å ringe ambulansen og nødtime hos tannlege. Neida. Hanrei bad på øl han. Hanrei innrømte at han ikke hadde vært spesielt fornøyd da han fant ut av sidespranget, men de hadde tenkt å gifte seg, huskjøp etc., "men du viste meg hvem hun var: så var hun utro. Før eller siden ville hun ha vært utro, og heller nå enn om et år eller mer. Jeg sparka henne ut, flyfilla, før vi fikk felles økonomi, før hun fikk kloa i pengene mine. Så nå er hun på gata, blakk. Og du fikk pult på kjøpet. Skål!")

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg heldigvis aldri opplevd (håper jeg), men jeg hadde ikke brydd meg hvis jeg aldri fikk høre det fordi da er det ikke min feil. Men det er skammelig hvis en person vet at de roter med andres kjæreste.

Anonymkode: 6667d...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...