Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg siden Corona krisen kom?!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned 7kg.  Handler bare en gang i uka så har ikke junk hjemme fordi jeg syns det er så pinlig å kjøpe mye av det på en gang

Anonymkode: 1a981...8cc

Det er jammen sant, og smart bidrag til slankekur 😂

Anonymkode: 9f633...f46

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3 kg

Jeg har vært i full jobb hele tiden men treningssenteret er stengt så motivasjonen min for å trene finner jeg ikke hjemme(trener kun styrke) og matlysten har gått opp 😂 dårlig kombo. 

Anonymkode: 1167a...998

• Liker 1
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

0 kg opp. Litt for mye ned. Jeg vil opp.

AnonymBruker
Skrevet

Gått ned over 3 kg. Hadde anoreksi i tenåra, og med en gang rutinene mine forsvinner får jeg lett tilbakefall. 

Anonymkode: 75c5b...f55

AnonymBruker
Skrevet

5 kg. Alt for mye godteri. Butikk rett ved. Typisk innom 3 ganger i løpet av arbeidsdagen.

Anonymkode: 3f19c...248

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned. Ga meg selv en utfordring med å gå ned litt og endre kostholdet. Jeg lager så mye god mat og storkoser meg på kjøkkenet med nye retter og alternative frokoster. 

Anonymkode: 13513...137

Skrevet (endret)

Kanskje noen hundre gram i form av møkk og skjit. Vergen min kommer ikke lenger på besøk én gang i uken for å vaske meg med hennes Kärcher høytrykksspyler i bakgården til sosialboligen jeg bor i.

Endret av Kaptein Klein
Skrevet

2kg opp :( trener og er aktiv som før , men de ekstra utegrillingene på terassen , baking med kidsa og et ekstra glass rødvin i hytt å vær har jeg ikke klart å forbrenne. Nå e det skjerpings !

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke badevekt, men klærne sitter akkurat som før. Utrolig nok. Jeg har kjørt full lørdag hver eneste dag i over en måned nå. Har merket at magen kanskje bretter seg litt annerledes når jeg sitter, som om to små valker har slått seg sammen til en litt større. Jeg overlever :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Ja... Opp 2kg 🙄. Jeg trøste spiste endel i den første karantene mnd... Jeg kom momentant i apokalypse modus og her skal det spises sjokolade mens det kan! 😄. Angrer litt... 

Anonymkode: e303d...571

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vekt. Men tipper 3-4 kg.Kjennes godt på klærne. Matbudsjettet økte enormt den 1 mnd...nå har jeg skjerpet meg,  og de kiloene skal av innen sommeren..😊

Anonymkode: 2ccac...6fd

Skrevet

Har gått ned. Har jogget endel og egentlig ikke gått amok med søtsaker. Bortsett fra den første uken.

AnonymBruker
Skrevet

Gått opp ca 2 kg, tross mer aktiv livsstil. Blir senere kvelder, gjerne med snacks og kanskje litt vin. 

Anonymkode: 49f45...991

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å kjederøyke som faen. Men ble også dumpet rett før corona. 

Life is good. 😅😅

Anonymkode: aa1b4...c29

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Opp 2kg 🙄. Jeg trøste spiste endel i den første karantene mnd... Jeg kom momentant i apokalypse modus og her skal det spises sjokolade mens det kan! 😄. Angrer litt... 

Anonymkode: e303d...571

😂😂

Anonymkode: aa1b4...c29

Skrevet

gått ned 3 kg, løpt mere😊

Skrevet (endret)

Veide meg i går, er et par kilo opp.. 

Ikke endret mye på kosthold, er nok mest fordi jeg bare sitter på ræva om dagen. Gange til jobb og shopping var en stor del av min daglige aktivitet, nå går jeg bare fra sofaen til kjøleskapet. Jeg har trent litt yoga og styrke hjemme, men mangler jo cardio. Begynner å vurdere å bli en jævla jogger.

Endret av Cuntzilla
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke våget oss på vekten. 

Bor i Italia og har hatt portforbud siden 9. mars. Altså kan vi ikke gå ut. Bare for å handle mat. Vi kan ikke gå tur. Dessverre ligger matbutikken bare 200 meter fra leiligheten. Så ikke så mange muligheter for å få "luftet" seg litt til og fra. 

Men selv om vi unngår vekten, ser vi begge at magene har vokst... Mye av tiden i portfobudet har nok gått med til å kose oss med tidkrevende matlaging. Og det begynner å sette spor. 

Den gode nyheten er at 4. mai får vi lov til å gå ut! Så vi har satt frem turskoene, og gleder oss veldig til å tråkke litt rundt. Foreløpig får vi kun tråkke rundt innen kommunen, men hvis nedgangen i smittede og døde fortsetter kan det hende vi får krysse kommunegrensen f.o.m. 18. mai! :yvonne:

Anonymkode: f1066...cf0

• Liker 2
  • Opprett ny...