Gå til innhold

Påvist Coronasmitte idag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: 

Har fått direktenummer til sykehuset om jeg blir merkbart dårligere, men oksygenmetningen min er over 85 prosent så jeg ble vurdert til stabil nok til fortsatt hjemmeisolasjon.

Fikk vite at de sliter med kapasiteten, og at det er grunnen til den høye terskelen for innleggelse. De må visst prioritere knallhardt. Likevel ble jeg oppfordret til å ha lav terskel for å ringe om tilstanden forverrer seg. Synes det er litt uansvarlig at jeg ikke blir innlagt nå, men hva skal man gjøre? 

For de som lurer er jeg en 27 år gammel kvinne. 

- ts 

Anonymkode: c8a7a...372

Huff, ikke kjekt å lese. Håper det går rette veien nå, men skjønner du er bekymret. ❤️

Anonymkode: 8e1e9...da1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest her før, men tenker på deg, TS❤️ Ha lav terskel for å ringe hvis du blir verre, ikke vent lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: 

Har fått direktenummer til sykehuset om jeg blir merkbart dårligere, men oksygenmetningen min er over 85 prosent så jeg ble vurdert til stabil nok til fortsatt hjemmeisolasjon.

Fikk vite at de sliter med kapasiteten, og at det er grunnen til den høye terskelen for innleggelse. De må visst prioritere knallhardt. Likevel ble jeg oppfordret til å ha lav terskel for å ringe om tilstanden forverrer seg. Synes det er litt uansvarlig at jeg ikke blir innlagt nå, men hva skal man gjøre? 

- ts 

Merkelig, det er 85 innlagt og 37 på intensiv fordelt på mange sykehus. Det er jo ingenting.  Hvordan kan de slite med så få innlagte?

Anonymkode: 68aed...6cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig, det er 85 innlagt og 37 på intensiv fordelt på mange sykehus. Det er jo ingenting.  Hvordan kan de slite med så få innlagte?

Ts bor i England.

Anonymkode: dad72...622

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: 

- ts 

Ved en saturasjon på under 90 syns jeg det er meget rart de ikke legger deg inn. Kapasiteten på sykehusene er kjempebra så akkurat det forstår jeg ikke. 

Anonymkode: b47ed...6f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: 

- ts 

Høres ut som du troller nå. Det stemmer ikke at sykehusene sliter med kapasiteten nå. 9 av 10 intensivplasser står tomme. Tipper hele, eller deler av, historien din er løgn. 

Anonymkode: 24566...bac

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du troller nå. Det stemmer ikke at sykehusene sliter med kapasiteten nå. 9 av 10 intensivplasser står tomme. Tipper hele, eller deler av, historien din er løgn. 

TS bor i London 

Anonymkode: b737b...11c

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper det går bedre med deg TS. Tenker på deg!

Anonymkode: 53cff...afe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS bor i London 

Anonymkode: b737b...11c

Nytter vel ikke hvor man bor, tviler på at noen leger levner noen alene med en saturasjon på 85,alt under 90 er livsfarlig uten behandling og tilførsel av oksygen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med deg ts?

Anonymkode: a2d25...277

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nytter vel ikke hvor man bor, tviler på at noen leger levner noen alene med en saturasjon på 85,alt under 90 er livsfarlig uten behandling og tilførsel av oksygen. 

90 går "fint", selv om det er lavt, men TS har vel ikke sagt nøyaktig hva hun har, annet enn at det er over 85. Situasjonen er verre enn i Norge der borte så det er vanskelig å si, men jeg ser ikke noen grunn til å ikke tro det som skrives. Det skal vel et stykke under 85 før det blir "livsfarlig" og fare for tap av liv for friske mennesker, da snakker vi vel ned mot 60-70%, men da er man rimelig syk, og det er fint mulig å overleve.

Anonymkode: bdd25...dc7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun lyve om det egentlig? Og hun bor i London. Klart det ikke er det samme som i Norge. Les hele tråden hvis du skal beskylde henne for løgn. 

Anonymkode: 162b0...6cd

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Ts, går det bra? Kjenner jeg er litt bekymret

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, går det bra? Kjenner jeg er litt bekymret

Hei, igjen. Jeg er fremdeles veldig dårlig, men tungpusten er kanskje et ørlite hakk bedre idag. Feberen er ganske stabil, og jeg hoster fremdeles lite. Hodepinen er som igår. 

Jeg beklager om jeg villedet noen her med min post igår. De snakket om at metning på over 85 prosent ikke sees på som kritisk, eller grunn til innleggelse slik forholdene nå er. 

Jeg ble målt til 89.4 prosent for de av dere som måtte lure på dette. Jeg beklager igjen om jeg var utydelig. Hodet er ikke som det pleier.

- ts 

• Liker 15
Skrevet

Kjære TS - håper du snart blir helt frisk av dette. Har lest hele posten din, og sykehistorien din minner meg veldig mye om en venn som testet positivt (I Norge) etter en utenlandsreise i mars. 

Han er også ung. Først bare lette symptomer. Han hanglet i 4 uker. Feber på 39 enkelte dager, så bedring, så kom en ny runde med feber. Hoste og tungpust som kom og gikk. Det ble verre, og så ble det bedre. I påsken så opplevde han å bli bedre og bedre uten at tilbakefallene kom. Og etter 4 uker så ble han helt kvitt feberen. Han har nå vært helt symptomfri siden påsken, og tok sin første jogge/gåtur nylig.

Han har hatt kontakt med helsevesenet, og sykdommen er karakterisert som "et mildt forløp". 

Husk at du har alderen (og dersom du er kvinne; enda et pluss) på din side. Masse gode tanker. 

• Liker 8
Skrevet

Takk for at du orker å oppdatere oss, TS. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 26.4.2020 den 20.21, Apocalypte skrev:

Det er ikke alltid, noen av de som var i Østerrike i vinterferien begynte å føle seg dårlige på flyet hjem. De var ikke på noen 14 dagers ferie. 

like fullt er det innenfor 14 dager. det er opptil 14 dager inkubasjonstid, ikke minst 14 dager.

Anonymkode: b7c6b...517

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 3.5.2020 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Har du ikke fått med deg hvordan situasjonen er i England eller?

Anonymkode: e3b9d...196

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tenker masse på deg, ts ❤ jeg håper formen din er enda litt bedre i dag ❤ stor klem din vei! 🌼

Anonymkode: 2b19b...fea

• Liker 3
  • Opprett ny...