Gå til innhold

Påvist Coronasmitte idag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men senvirkninger og det at det har lang tid å komme seg helt etter en infeksjon er vel ikke det samme?

jeg tviler ikke på Ts, men jeg lurer på begrepene man bruker her. Senvirkninger betyr vel mer kroniske plager som aldri forsvinner, mens det å ha ulike ting i kroppen som gjør at det tar litt tid før man blir 100% igjen er noe annet?

Anonymkode: c6b25...ea9

Nettopp. Mange hangler i lang tid etter influensa og kraftig forkjølelse. Man snakker da likevel ikke om noe senvirkninger. 

Anonymkode: 60f2e...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort akkurat det samme som henne - gjennomført masterstudium i et annet land, uten nettverk osv, samtidig fikk jeg to barn. Jeg tok ikke ut noe fødselspermisjon og gjennomført på normert tid. Hadde jeg hatt hukommelsestap da, ville jeg ikke ha klart det. 

Anonymkode: 60f2e...31d

Åja, du er en sånn en ja. Fordi det var sånn for deg, så kan det ikke være annerledes for noen andre.

Til forskjell fra TS så virker du mindre reflektert da.

Du overser glatt også at når TS avleverte masteroppgaven og var syk, så var hun omtrent ferdig med den. Det med hukommelsestapet er noe som har kommet etter at hun hadde levert oppgaven. Hvorfor er dette så vanskelig for deg å forstå?

• Liker 2
  • Opprett ny...