Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

av Jan Kjærstad.

SI MEG: Var det ikke meningen at det skulle komme ut bind 2 her?? Jeg har venta så lenge nå...

Syns den var så facinerende, den boka, men den er uavsluttet på en måte. :-)

Nå er det jo faktisk mange år siden jeg leste den, så detaljene har svunnet hen i tåka, men jeg mener virkelig at vi var forespeilet en flott oppfølger her.

Om noen vet noe om dette her, så blir jeg veldig glad for å bli opplyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det skulle komme en nummer to. Jeg venter egentlig på den jeg også, har bare ikke slått meg hvor lenge jeg har ventet...

Jeg mener den ble utsatt fordi han ble leid inn til å skrive en kongebok eller noe først? Men den må da være ferdig?

Tar vel uansett en stund å skrive en Fosnes Hansen bok.

(NB: IKKE Kjærstad som har skrevet Beretninger om beskyttelse. Kjærstad skrev den kleine forføreren-erobreren-oghvadetnåvar-trilogien)

Kanskje man kan sjekke med forlaget?

Skrevet

Tar vel uansett en stund å skrive en Fosnes Hansen bok.

(NB: IKKE Kjærstad som har skrevet Beretninger om beskyttelse. Kjærstad skrev den kleine forføreren-erobreren-oghvadetnåvar-trilogien)

quote]

Ja, farsken, d va jo Fosnes Hansen... :roll: Pinlig altså. Men uansett! Der ser man hvor lenge siden det er jeg leste den. Må jo være snart 8 år siden, eller no sånt.. Ja, kanskje vi på "purre på" :hoho: litt her nå?

Fler som bli med på "purrekampanje": Vi trenger mer beskyttelse!! ?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg venter også! Likte Beretninger om beskyttelse svært godt, iallefall deler av den. Men et tips til deg Tilt; les en annen norsk forfatter, Karl Ove Knausgård. Han har skrevet bøkene En tid for alt og Ute av verden. Knausgård har vært mitt Fosnes-Hansen substitutt de siste årene.

Skrevet

Takk for tipset! Skal prøve det ut. Må jo ha litt sommerlektyre.

Skrevet

Fosnes-Hansen er blitt spurt om dette i mange intervjuer, men han nekter å svare. Tyder vel på en aldri så liten skrivesperre. Håper virkelig han greier å skrive den en gang. Synes "beretninger om beskyttelse" var en fantastisk god bok.

Skrevet

*Venter også i spenning*

Jeg sendte faktisk en e-post til Cappelen for vel et år siden og etterlyste neste bok, men fikk bare til svar at "Det er ingen planer foreløpig". :-?

Men noe må da vel for pokker fyren ha fått til på over et år?!?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...