AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Fikk inspirasjon av denne tråden Jeg stemmer for den jeg XD bare få feminister til å få inn det forslaget. Er en mann selv. Så kan med glede ofre meg selv bare for å tenke hvordan verden blir lol Anonymkode: caa5d...ff5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk inspirasjon av denne tråden Jeg stemmer for den jeg XD bare få feminister til å få inn det forslaget. Er en mann selv. Så kan med glede ofre meg selv bare for å tenke hvordan verden blir lol Anonymkode: caa5d...ff5 Omvendt GILEAD - Female Supreme Style? All Hail Feminist Terror !! 😀 🤣 Anonymkode: a6c3f...f74 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 De 10% mest populære mennene på tinder kunne blitt beholdt for å dekke seksuelle behov samt gjort kvinner gravide. Anonymkode: 766bd...0a8 1
visp Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk inspirasjon av denne tråden Jeg stemmer for den jeg XD bare få feminister til å få inn det forslaget. Er en mann selv. Så kan med glede ofre meg selv bare for å tenke hvordan verden blir lol Anonymkode: caa5d...ff5 Regner med at du ikke har sønner?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk inspirasjon av denne tråden Jeg stemmer for den jeg XD bare få feminister til å få inn det forslaget. Er en mann selv. Så kan med glede ofre meg selv bare for å tenke hvordan verden blir lol Anonymkode: caa5d...ff5 Anonymkode: f160d...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f160d...a1a Er trådstarter. Men bare sånn du vet det. Denne tråden er bare fleip. Jeg vil bare se hvor gale mannehatere kan bli bare. Derfor jeg skrev denne tråden. Mente det ikke alvorlig Jeg støtter overhodet ikke feminister eller manginas for å si det slikt Anonymkode: caa5d...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De 10% mest populære mennene på tinder kunne blitt beholdt for å dekke seksuelle behov samt gjort kvinner gravide. Anonymkode: 766bd...0a8 En knallidé! Men jeg er litt bekymret for at det ikke er sikkert at den beste delen av genpoolet befinner seg på Tinder. Det kan bli stygt på sikt. Anonymkode: be744...6c0
Anbefalte innlegg