Gå til innhold

Burde 90% av menn dø av korona. Og la 10% menn igjen? Hvis menn er problemet med verden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk inspirasjon av denne tråden

Jeg stemmer for den jeg XD bare få feminister til å få inn det forslaget. Er en mann selv. Så kan med glede ofre meg selv bare for å tenke hvordan verden blir lol

Anonymkode: caa5d...ff5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer for den jeg XD bare få feminister til å få inn det forslaget. Er en mann selv. Så kan med glede ofre meg selv bare for å tenke hvordan verden blir lol

Omvendt GILEAD - Female Supreme Style? All Hail Feminist Terror !! 😀 🤣

Anonymkode: a6c3f...f74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De 10% mest populære mennene på tinder kunne blitt beholdt for å dekke seksuelle behov samt gjort kvinner gravide.

Anonymkode: 766bd...0a8

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du ikke har sønner?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5b1.gif

Anonymkode: f160d...a1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5b1.gif

Anonymkode: f160d...a1a

Er trådstarter. Men bare sånn du vet det. Denne tråden er bare fleip. Jeg vil bare se hvor gale mannehatere kan bli bare. Derfor jeg skrev denne tråden. Mente det ikke alvorlig :P Jeg støtter overhodet ikke feminister eller manginas for å si det slikt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De 10% mest populære mennene på tinder kunne blitt beholdt for å dekke seksuelle behov samt gjort kvinner gravide.

Anonymkode: 766bd...0a8

En knallidé! Men jeg er litt bekymret for at det ikke er sikkert at den beste delen av genpoolet befinner seg på Tinder. Det kan bli stygt på sikt.

Anonymkode: be744...6c0

• Opprett ny...