AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Min far har alltid vært emosjonelt fraværende og har utsatt meg både for fysisk og psykisk vold. Overhørte en samtale i julen med min mor at det var hennes idé å få barn. Jeg er snart 30 år og føler bare ubehag av å ha dette mennesket i livet mitt. Han bidrar ikke med noe positivt og har heller aldri gjort det. Dette ble på en måte bare nok en spiker i kista. Ville dere kuttet ut en slik far? Anonymkode: d6162...171
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Hvis han fortsatt bærer nag til din mor, selv etter 30 år, så er det bare å kutte ham ut med god samvittighet. Bare det at han har utført vold mot deg, er grunn nok. Anonymkode: 5b515...041 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han fortsatt bærer nag til din mor, selv etter 30 år, så er det bare å kutte ham ut med god samvittighet. Bare det at han har utført vold mot deg, er grunn nok. Anonymkode: 5b515...041 Vet ikke om han bærer nag men det kom opp i alle fall. Ja, han har aldri beklaget volden og det pågikk over flere år... Så det er kanskje best å droppe fyren for godt. Anonymkode: d6162...171
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Jeg har kuttet ut min far og er selv 30. Det er store grunner til dette som fysisk, psykisk, seksuelt misbruk av meg og flere i familien, og mye mer... Hvis din far har fått flere sjangser men han forandrer seg aldri så KUTT han ut! Anonymkode: 8ca07...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå