AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Del Skrevet 26. april 2020 Mannen min har i i flere år slitt med kløe ved/i rumpehullet. Han klør seg mye i søvne og en dag så jeg en q-tips lå på vasken, da jeg skulle på toalettet. Q-tipsen var ikke hvit, for å si det sånn. Jeg synes dette var skikkelig ekkelt og tok det opp med han. Typ irritert: "kjøp deg en krem på apoteket" og viste han q-tipsen. Han ble litt flau, og sa at det skulle han gjøre. Månedene gikk, og jeg fant regelmessig brukte q-tips på vasken. Nå var de surret inn i papir.. Til slutt endte jeg opp med å kjøpe krem til han på apoteket. Det var visst pinlig å kjøpe en sånn for han. Nå, ett år senere. Han har fremdeles ikke brukt kremen. Han klør og klør i søvne, men svarer bare "Ja, jeg må få gjort det. Skal begynne i kveld" når jeg spør om kremen. I dag fant jeg 20-30 brukte q-tips surra i dopapir i en toalettmappe på badet. Hans egen søppelkasse for q-tips han bruker til å klø seg i rumpa med. Ble skikkelig kvalm og irritert. Voksen mann på over 30 år. Hva ville dere gjort? Er så lei. Det her er så unødvendig og ekkelt. Anonymkode: 5d69e...e86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Del Skrevet 26. april 2020 Han har sikkert barnemark..🤮 Anonymkode: 87245...5fc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Del Skrevet 26. april 2020 Hadde sendt ham til legen. Anonymkode: fa32c...f78 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Del Skrevet 26. april 2020 Sopp... En uke med krem så er det vekk... Anonymkode: 13847...9dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Del Skrevet 26. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sopp... En uke med krem så er det vekk... Anonymkode: 13847...9dc Ja, det jeg tenner også. Men må jeg smøre en 33 år gammel mann sitt rumpehull!?! Anonymkode: 5d69e...e86 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Del Skrevet 26. april 2020 Hvorfor har dere ikke søppeldunk på badet? Ingen grønn til å legge fra seg bæsje-q-tips rundt omkring. Anonymkode: 11755...bce 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Del Skrevet 26. april 2020 Kanskje han liker å klø seg i rumpa? Det er jo en erogen sone Anonymkode: 6653e...b04 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 26. april 2020 #8 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg hadde hatt store problemer med å tenne på en så uhygienisk mann 🤮 Dra han til legen og få han sjekket. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Del Skrevet 26. april 2020 Har dere ikke bossbøtte? Anonymkode: 43cd6...e98 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. april 2020 #10 Del Skrevet 26. april 2020 Hvorfor la han q-tipsene på benken? Kløen er en ting, men det der fatter jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #11 Del Skrevet 26. april 2020 Hemoroider kan også klø Anonymkode: 3b440...01a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #12 Del Skrevet 26. april 2020 Og jeg som klager når jeg finner en og annen snus på stuebordet... Anonymkode: 11755...bce 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #13 Del Skrevet 26. april 2020 Æææææsj. Seriøst??? Hva er galt med ham? Det er det mest uhygienisk jeg har hørt. Ikke bare elsker han å få e-coli på fingre og sengetøy men i tillegg på vask og toalettmappe? Han VELGER å ikke kjøpe krem. Han VELGER å ikke bruke den. Han VELGER å legge bæsj på andre steder. Det har INGENTING med at de ikke har søppelapann på badet å gjøre. Det har de garantert. Eller 8 andre steder i huset. Den mannen der er bare syk i hodet Anonymkode: c2143...b51 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #14 Del Skrevet 26. april 2020 Hm. Jeg tar ut tampong når jeg sitter toalettet, surrer den inn i dopapir og legger den på en hylla bak doen. Jeg skal selvfølgelig kaste den, men noen ganger blir jeg sittende for å gå på do, og så skal reise meg opp, ta på undertøy, vaske hender eller noen ganger hopper jeg rett i dusjen. Da har det hendt at jeg har glemt den innetulla tampongen på hylla. Ikke fordi jeg er ekkel og uhygienisk, men fordi jeg er menneskelig og innimellom glemmer man ting. Kan det være noe sånt? Anonymkode: 4dd02...765 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 26. april 2020 #15 Del Skrevet 26. april 2020 Hadde sagt at jeg rett og slett blir avtent og mister følelser av så uhygienisk mann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #16 Del Skrevet 26. april 2020 Hemoroider klør, sår og sprekker kan klø, barnemark klør, eksem klør, soppinfeksjon klør. Han må til legen med andre ord. Anonymkode: ba4cd...b7a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #17 Del Skrevet 26. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har i i flere år slitt med kløe ved/i rumpehullet. Han klør seg mye i søvne og en dag så jeg en q-tips lå på vasken, da jeg skulle på toalettet. Q-tipsen var ikke hvit, for å si det sånn. Jeg synes dette var skikkelig ekkelt og tok det opp med han. Typ irritert: "kjøp deg en krem på apoteket" og viste han q-tipsen. Han ble litt flau, og sa at det skulle han gjøre. Månedene gikk, og jeg fant regelmessig brukte q-tips på vasken. Nå var de surret inn i papir.. Til slutt endte jeg opp med å kjøpe krem til han på apoteket. Det var visst pinlig å kjøpe en sånn for han. Nå, ett år senere. Han har fremdeles ikke brukt kremen. Han klør og klør i søvne, men svarer bare "Ja, jeg må få gjort det. Skal begynne i kveld" når jeg spør om kremen. I dag fant jeg 20-30 brukte q-tips surra i dopapir i en toalettmappe på badet. Hans egen søppelkasse for q-tips han bruker til å klø seg i rumpa med. Ble skikkelig kvalm og irritert. Voksen mann på over 30 år. Hva ville dere gjort? Er så lei. Det her er så unødvendig og ekkelt. Anonymkode: 5d69e...e86 Problemet, Ts, er jo ikke at han klør. Men at han er såpass ivrig på å unngå din konfronterende adferd at han skjuler q-tips. Det er ikke normalt å bli ufin fordi partner glemmer EN ekkel ting på badet. Som en påpeker over her - dette er hans eget bad. Å glemme en klut han har vasket seg bak med (eller en q-tips) er like menneskelig og ikke-problematisk som å glemme tampongen eller bindet eller menskoppen. Det skjer. Så spørsmålet er: hva var det som gjorde at du ble så sinna at du ble ufin ved første glemsel? Og hvorfor fikk du det for deg at dette sinnet var normalt? Og etter at du hadde roet deg ned igjen: hva er det ved forholdet deres som gjør at du ikke reagerte med å skamme deg over å ha vært ufin? Dette, Ts, er de viktige spørsmålene. For som du sier er dere i 30-årene. Da er det normalt å oppføre seg voksent også mot partner. Anonymkode: a0af2...d8a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ufordragelig Skrevet 26. april 2020 #18 Del Skrevet 26. april 2020 Bare server mat som skaper mer gass i magen, problem løst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 26. april 2020 #19 Del Skrevet 26. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm. Jeg tar ut tampong når jeg sitter toalettet, surrer den inn i dopapir og legger den på en hylla bak doen. Jeg skal selvfølgelig kaste den, men noen ganger blir jeg sittende for å gå på do, og så skal reise meg opp, ta på undertøy, vaske hender eller noen ganger hopper jeg rett i dusjen. Da har det hendt at jeg har glemt den innetulla tampongen på hylla. Ikke fordi jeg er ekkel og uhygienisk, men fordi jeg er menneskelig og innimellom glemmer man ting. Kan det være noe sånt? Anonymkode: 4dd02...765 Hvorfor ikke ha en søppelkasse ved do? Jeg hadde ikke likt andres tamponger på hylla.. Pakka inn i dopapir eller ei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 26. april 2020 #20 Del Skrevet 26. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm. Jeg tar ut tampong når jeg sitter toalettet, surrer den inn i dopapir og legger den på en hylla bak doen. Jeg skal selvfølgelig kaste den, men noen ganger blir jeg sittende for å gå på do, og så skal reise meg opp, ta på undertøy, vaske hender eller noen ganger hopper jeg rett i dusjen. Da har det hendt at jeg har glemt den innetulla tampongen på hylla. Ikke fordi jeg er ekkel og uhygienisk, men fordi jeg er menneskelig og innimellom glemmer man ting. Kan det være noe sånt? Anonymkode: 4dd02...765 Det et en viss forskjell. Du samler vel ikke brukte tamponger i en toalettmappe?😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå