Gå til innhold

Litt blubbete

Fremhevede innlegg

Gjest Er det håp?
Skrevet

Hei!

Vekte min begynner faretruende å nærme seg 70kg, mens trivselsvekten min er rundt 60kg. Sliter mest med orådet rundt hoter og mage. Jeg har bestemt meg for å gjøre noe med dette.

Kutter ut brus og snacks. Sykler hver dag til arbeid (45min til sammen), og trener styrke 2-3 ganger i uken. I tillegg prøver jeg å spise fire sunne måltider om dagen.

Er det håp med dette opplegget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, bare ha en dose tålmodighet :-)

Skrevet

Jeg gjør omtrent det samme, med noen sit-ups i tillegg, og holder vekta og figuren på et nivå jeg er godt fornøyd med :)

Skrevet

Det er håp. Husk bare å være tolmodig med deg selv og skal du fråtse, så fråts en gang i uken, men kom deg raskt inn på skinnene. Husk at det er mange kcal i alkohol.

Skrevet

driver ca med samme greia, med å komme ned 5-6 kilo, bort med fett, inn med muskler!! ditt opplegg høres kjempeflott ut, og er ikke egentlig så vanskelig, bare du gjør det hver dag, ikke bryter gode vaner. til slutt vil du føle at det er en del av din livsstil å holde deg i form og kjenne at det er deilig å være litt fastere i fisken:-)

kjempeflott, stå på og lykke til!!

Skrevet

Jeg har gått på Grethe Roede, hvor man kan forvente å gå ned ca 1 kg i uka. Det mange gjør feil når de slanker seg er at de spiser for lite kcal, og kroppen sparer på alt den får.

Jeg spiste dette ila en dag under kurset:

frokost: 2 skiver med magert pålegg (kokt skinke eller lett smøreost). Drikke: 1 glass vann (eller juice i stedet for en frukt senere på dagen)

lunsj: samme (uten juice: juice har like mye kcal som cola!)

middag: eks 1 kyllingbryst + 100 gram kokt ris + LITT saus + MASSE grønnsaker

kvelds: Toro rett i koppen (metter bra, smaker godt og er lite kcal)

I tillegg: 3 frukter (totalt, trekk fra juice) + 3 grønnsaker (kan trekke fra middagsgrønnsaker)

Som dere ser: masse som skal spises for å øke forbrenningen slik at vekten går ned. Men det fungerer, og du ødelegger ikke forbrenningen som mange kurer gjør.

Lykke til!!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Ja. Dette hørtes bra ut. Men, var jeg deg ville jeg prøvd å få i meg flere små måltider. F.eks 6-8 små måltider pr dag.

Selvom du skal ned i vekt behøver du ikke å sulte for det, og små og mange måltider øker forbrenningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...