Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd med den?

Jeg kjøpte Escadas Rocking Rio. Den er veldig søt. Kanskje for søt igrunn, men jeg liker den. Til enkelte anledninger :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Gucci Eau de Parfum (den brune). Veldig fornøyd. :)

Skrevet

fekk den nye (?) rosa lacoste parfymen til jul, syns den er god :)

Skrevet

Den siste jeg kjøpte var Ralph. Fornøyd, selv om jeg har andre parfymer som er enda bedre.

Skrevet
Den siste jeg kjøpte var Ralph. Fornøyd' date=' selv om jeg har andre parfymer som er enda bedre.[/quote']

Ja, den er god. Sommerlig, syns jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Den siste jeg kjøpte selv var Davidoff cool wather Woman, men kun få dager etter fikk jeg Laura Biagiotti's Aqua de Roma.

Liker begge to - men min klare favoritt for tiden er Ralph og det har den vært siden jeg fikk den første gang for over 3 år siden :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Gucci Eau de Parfum II. Det er sommer!!!

Skrevet

Laura Biagiotti - Laura. Min favoritt!

Skrevet

Lancômes "Attraction" - deilig frisk sommerduft.

Skrevet

Weekend fra BURBERRY, og den klarte jeg å knuse på baderomsgulvet etter to uker. :veldigsur:

Gjest meg123
Skrevet

ESCADA Roci'n Rio. den lukter NYDELIG

Skrevet

I fjor sommer kjøpte jeg den som da var sommerduften til Escada. (sexy ibiza eller noe)

Skrevet
I fjor sommer kjøpte jeg den som da var sommerduften til Escada. (sexy ibiza eller noe)

Oi, og jo, er veldig fornøyd med den, synes alle escadas sommerdufter er nydelige.

Skrevet

Coolwater av Davidoff. Min favoritt, bruker ingen andre enn den. :wink:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Weekend fra BURBERRY' date=' og den klarte jeg å knuse på baderomsgulvet etter to uker. :veldigsur:[/quote']

Vil du ha min? Jeg kjøpte den for over et år siden, og har nesten ikke brukt den :-? Det verste jeg vet er å kjøpe parfymer og så finne ut at jeg ikke liker dem likevel...

Den siste jeg kjøpte var Rockin' Rio, og jeg er fornøyd med den :)

Skrevet

Britney Spears sin 'Curious', elsker den!

Milly: kanskje du kan sende lillesøster en pm? Ser hun søker etter den parfymen på byttebørsen. :wink:

Gjest siri piri
Skrevet

Carolina Ferrera - 212 Sexy. Angrer som bare det :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...