AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Avsluttet vennskapet fordi hun gjorde noe helt utilgivelig mot meg. Noe som ingen hadde godtatt. Igår ble jeg svak. Jeg ringte henne. Gråt og sa at jeg ikke hadde det noe bra. Sa at jeg savnet henne så forferdelig, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hvorfor måtte hun gjøre det hun gjorde mot meg? Hun gråt ikke. Hun virket ikke overrasket over at jeg ringte, hun virket hverken glad eller trist. Bare helt likegyldig. Hvordan kan noen komme over et godt, sterkt og langt vennskap så fort? Hvordan klarer hun å ikke vise følelser når jeg ringer henne etter det hun gjorde mot meg? Ble hun ikke glad for at jeg på en måte strakk ut en hånd og ga lyd fra meg? Er jeg ikke verdt å savne? Et så fint vennskap blir ødelagt, jeg gråter til jeg får vondt i hodet hver dag, mens hun virker helt følelsesløs? Jeg kjenner meg så dum som ringte henne, og nå kommer jeg jo bare til å bruke enda lengere tid på å komme over henne. Noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan komme meg litt videre når jeg ikke har noen andre venner enn henne? Hadde jeg hatt venner hadde jeg selvfølgelig vært sammen med de. Hilsen trist. Anonymkode: fb93f...d67
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan komme meg litt videre når jeg ikke har noen andre venner enn henne?Hadde jeg hatt venner hadde jeg selvfølgelig vært sammen med de. Hilsen trist. Anonymkode: fb93f...d67 Nye venner, TS. Det høres ikke ut som dette har vært en god og støttende venn for deg, og da har det vært helt riktig av deg å avslutte det. Syns egentlig den telefonsamtalen understreker det også, virker som hun var kald og likegyldig. Det kan hende hun følte ting hun ikke gav uttrykk for til deg, men du ender opp med å føle deg mer lei deg og såret. Ikke ta kontakt igjen, og søk ut mot andre. Kanskje ikke så lett nå, men hva med å finne nye venner over nett? Anonymkode: dff1b...640 1
Gjest Made4u Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Liker å se det slik at det ikke er andre som inkluderer eller ekskluderer deg (eller meg selv for den saks skyld), akkurat det klarer vi godt begge deler selv... At du ikke har andre venner enn henne kan du altså laste deg selv heller enn andre, klart man blir sittende der alene om man er introvert og ikke oppsøker arenaer hvor relasjoner dannes, og desto motsatt danner man bekjentskaper som kan utvikle seg til vennskap dersom man er ekstrovert og oppsøker arenaer hvor man møter andre. Så her må du ta grep selv, venner oppnår man ikke ved å vente på at noen skal ringe på døren hos enn. Jeg tenker du må oppsøke arenaer hvor du treffer andre som du kan ha mye til felles med, da vil det gå av seg selv dersom du er litt frempå.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Avsluttet vennskapet fordi hun gjorde noe helt utilgivelig mot meg. Noe som ingen hadde godtatt. Igår ble jeg svak. Jeg ringte henne. Gråt og sa at jeg ikke hadde det noe bra. Sa at jeg savnet henne så forferdelig, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hvorfor måtte hun gjøre det hun gjorde mot meg? Hun gråt ikke. Hun virket ikke overrasket over at jeg ringte, hun virket hverken glad eller trist. Bare helt likegyldig. Hvordan kan noen komme over et godt, sterkt og langt vennskap så fort? Hvordan klarer hun å ikke vise følelser når jeg ringer henne etter det hun gjorde mot meg? Ble hun ikke glad for at jeg på en måte strakk ut en hånd og ga lyd fra meg? Er jeg ikke verdt å savne? Et så fint vennskap blir ødelagt, jeg gråter til jeg får vondt i hodet hver dag, mens hun virker helt følelsesløs? Jeg kjenner meg så dum som ringte henne, og nå kommer jeg jo bare til å bruke enda lengere tid på å komme over henne. Noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan komme meg litt videre når jeg ikke har noen andre venner enn henne? Hadde jeg hatt venner hadde jeg selvfølgelig vært sammen med de. Hilsen trist. Anonymkode: fb93f...d67 Kan og være hun angrer, spørs hva hun har gjort. Ikke alltid lett å vise følelser, men burde kanskje ha dårlig samvittighet. Men ikke ta mer kontakt, la hun komme til deg siden det var hun som gjorde deg vondt😕 du har gjort ditt men å kontakte hun, noe hun birde gjort. Tiden vil vise, ikke vær trist, er hun virkelig en god venn kommer hun tilbake.vis det er et sterkt vennskap Anonymkode: fcf18...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå